Криза — це потужний імпульс для систематизації, розвитку та розширення компанії

Наш мозок часто ідентифікує явище «криза» як щось дуже погане, важке, що призводить до краху підприємства. І справді, деякі підприємства у період кризи стають банкрутами.

Але!

Деякі підприємства під час кризи отримують новий імпульс для систематизації, розвитку та розширення!

Чому так?

Та тому, що керівники компанії (а отже, і всі співробітники) сприймають кризу як можливість для подальшого зростання.

Адже лише змінивши фокус уваги з «проблеми» на «можливість», можна отримати зовсім інші результати.

Криза розкриває всі слабкі місця компанії і показує шлях, яким потрібно йти, щоб ставати сильнішим і попередити ризики чи провали.

У японських компаніях створюють штучно кризові ситуації, щоб посилити потенційні можливості співробітників та компанії загалом.

І ось саме із цієї позиції слід розпочинати розробку антикризових заходів на конкретному підприємстві.

Одним із найпопулярніших рецептів виживання в період кризи для керівництва компаній є зниження витрат.

Застосування стратегії тотального зниження витрат може призвести до того, що в гонитві за економією починають «зрізатися» без розбору цілі статті витрат, які є вкрай важливими для розвитку компанії.

Так, багато компаній стали скорочувати витрати на навчання персоналу на семінарах, курсах, тренінгах.

Однак відвідування співробітниками та менеджерами навчальних програм дає компанії величезний прямий і непрямий ефект, що багаторазово перекриває понесені витрати:

  • здобуваються нові технологічні, ділові, галузеві, професійні знання, важливі для розвитку компанії;
  • відбувається обмін інформацією та досвідом із колегами, які працюють на підприємствах різних галузей.

Крім того, учасники одержують сильний енергетичний імпульс, що дозволяє їм значно збільшити свою продуктивність, ефективність та ініціативність.

Тому, говорячи про необхідність скорочення витрат, керівнику краще орієнтувати співробітників та весь управлінський склад на максимальну оптимізацію витрат.

Детально дізнатися, які є практичні методи оптимізації витрат у вашій компанії, можна на тренінгах та коучингах нашого центру.

Перейдіть на сайт https://galina-zimina.com/ та ознайомтеся з переліком усіх доступних тренінгів для керівників. Тренінги проходять у форматі онлайн-зустрічей, що дозволить вам узяти участь у ньому з будь-якої точки світу. Я буду рада відповісти на всі ваші запитання та надати професійні поради із цих питань менеджменту.

Тренінги ШАУЗ зорієнтовані на керівників компаній та власників бізнесу. Ви навчитеся застосовувати ефективні методи керівництва та зможете опанувати інструменти професійного управління для успішного ведення бізнесу.

Бажаю вам успішного бізнесу!

Галина Зіміна

Засновник та керівник консалтингового центру ШАУЗ,

Системний консультант, бізнес-тренер, коуч перших осіб компаній,

Аудитор міжнародної кваліфікації (ІSO 9001).


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Лідерство, тімбілдинг Менеджмент, керування, KPI Ощадливе виробництво, управління ризиками