Приймаємо заявки на проведення корпоративного тренінгу Управління конфліктами. Стресменеджмент
Освоїти ефективні моделі поведінки у конфліктних ситуаціях.
-
- Сутність та природа конфлікту
- Потреби та інтереси людей як джерела конфліктів
- Структура конфлікту
- Суперництво, пристосування, компроміс, ухилення, співпраця як стратегії поведінки у спірних/конфліктних ситуаціях
- Управління складними діалогами з клієнтами
- Техніки аргументації (фундаментальний метод, метод подвійної аргументації, метод умовної згоди). Баланс логічності та емоційності
- Алгоритм управління складною комунікацією
- Конліктогени: як самому не спровокувати конфлікт
- Прийоми зниження опору (підкреслення значущості, підкреслення спільності, вербалізація потреб\очікувань\емоцій)
- Поняття «Стрес» та «Дістрес»
- Діагностика рівня стресу: емоційний, поведінковий, інтелектуальний, фізіологічний рівні
- Особливості психологічного стресу. День бабака», як джерело хронічної втоми хронічного стресу
- Техніки регуляції напруги: фізіологічні та психологічні; онлайн-методи («швидка допомога») та профілактичні.
- Управління особистою ресурсністю. Балансна модель Н. Пезешкіана. Зона впливу vs зони турбот
Записатись на тренінг можна за номером: [відкрити контакти]
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Бізнес освіта, MBA Відносини, комунікація