Первинні документи, працюємо по-новому
Первинні документи: працюємо по-новому, - вебінар Величко Вікторії Валеріївни, незалежного практикуючого консультанта з економічних питань, фахівця з питань фін. та податкового планування, автора значної кількості друкованих робіт, канд. екон. наук.
Існує перелік питань, актуальних для бухгалтерів підприємств рвзних форм власності. Серед них зазвичай є теми, інформаця за якими щоразу оновлюється. На сьогодні бухгалтерів кампаній можуть зацікавити, зокрема, такі теми:
товари:
первинні та підтвердні документи, ТТН, оплати – як формувати пакет для підтвердження податкових зобов’язань та податкового кредиту
відрядження:
нові правила оформлення, перелік підтвердних документів, звітування за використані кошти
господарські витрати:
документи, звітування, наслідки непідтвердження витрат
Первинні документи, втрачені під час військового стану:
- статус втрачених документів
- оформлення документів щодо втрати
- податкові наслідки неподання повідомлень до ДПС
- неможливість здійснення перевірок після підтвердження втрати документів
Детальніше про теми, які спікер розкриє під час вебінару, можна дізнатись за посиланням:
Детальніше
Зареєструватись на вебінар можна за посиланням:
Зареєструватись на вебінар
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Бізнес планування, аналітика Бухгалтерія, облік та податки Виробництво, промисловiсть