Як скласти бізнес-план фітнес-клубу
Для успіху відкриття фітнес клубу, дуже важливо дотримати всі етапи запуску. Для цього дуже важливим інструментом є Бізнес. Саме для цього важливо розібратися з яких частин Бізнес-план складається, і як вони впливають на успіх Вашого фітнес клубу.
Бізнес-план фітнес-клубу складається з таких розділів:
Розділ 1. Резюме.
Суть проекту: У цьому розділі важливо сформулювати суть проекту та обґрунтувати на яку цільову аудиторію розрахований, які завдання вирішують.
Наприклад: бізнес план розроблений для обґрунтування ефективності організації фітнес-клубу для фізичного розвитку (індивідуальні програми), відновлення після операцій, для тренувань розробка індивідуальних програм схуднення.
Зараз дуже затребуваними є послуги фітнес-клубу, тому що не кожна людина може сам ефективно займатися фізичними вправами. Фітнес-клуб також пропонує консультування, розробку індивідуальних програм. Серед особливостей наших послуг можна виділити наступне:
- Високий якість;
- Професійні фахівці;
- Індивідуальність і оригінальність;
Для здійснення проекту є стартовий капітал в розмірі 1000000 млн.грн. Але для ефективності проекту необхідні додаткові кошти для закупівлі обладнання,
тренажерів, витрат на орендну плату, заробітну плату, рекламу в перші місяці роботи тренажерного залу.
Успіх роботи фітнес-клубу на пряму залежить від кількості клієнтів і якості роботи з ними, що залежить від роботи професіоналів (команди) і звичайно необхідно активно рекламувати фітнес-клуб і його особливості.
Розділ 2. Опис продукту або послуги.
У цьому розділі бізнес – плану фітнес клубу, важливо описати продукт.
Наприклад: Фітнес-клуб і досвідчені фахівці, що працюють в ньому допоможуть фітнес-клубу для фізичних тренувань людей, здійснення індивідуальних програм схуднення. Індивідуальні програми для людей з обмеженими здібностями клієнтам з вибором програми тренування. У фітнес-клубі можна так само працювати з фахівцями для схуднення, можна займатися, водною аеробікою. Здійснює роботу з танцювальними та ін. колективами яким потрібна фізична підготовка.
Розділ 3. Оцінка ринку збуту.
Цей розділ Бізнес – плану фітнес клубу
важливий, щоб зрозуміти і оцінити можливості реалізації продажів.
Приклад: Фітнес-клуб готовий працювати з людьми як за індивідуальними програмами, так і за загальними програмами. І потенційними клієнтами можуть бути люди як і середнього достатку, так і з більш високим доходами. Як показує нам наш особистий досвід, 85% клієнтів хочуть поліпшити свій фізичний стан; 2% з надання послуг за індивідуальною програмою; 13% по схудненню.
Відкривши фітнес-клуб дозволить завдяки рекламі, доступними цінами і успішній роботі персоналу фітнес-клубу залучити значну кількість клієнтів. Пропонуючи якість і доступні ціни, залучити клієнтів з інших районів.
Розділ 4. Оцінка конкуренції.
Оцінка конкурентного середовища вважається невід’ємним фактором при прийнятті аргументованих стратегічних планів для фітнес клубу. Його результати застосовуються з метою розвитку різних областей роботи підприємства на ринку.
Розділ 5. Стратегія маркетингу.
У цьому розділі важливо сформулювати що саме потрібно просувати і якими джерелами просування будите користуватися.
Цілі стратегії маркетингу:
- Розширення обсягу виробництва і кількості відвідувачів
- Створення і зміцнення іміджу компанії як надійного партнера
Інструментами стратегії маркетингу, які буду застосовуватися згідно комплексу «4Р»:
- Потужна цінова конкуренція (price);
- Логистична перевага розташування щодо конкурентів (place);
- Постійне підвищення рівня якості, виходячи із зауважень і побажань клієнтів (product);
- Фомуванyя і просування іміджу компанії в B2B (Business-to-Business) середовищіа за коштами створення власного сайту, реєстрації та просування на B2B сайтах (promotion).
Розділ 6. Виробничий план.
Необхідне обладнання та наявність ресурсів для придбання їх.
Розділ 7. Організаційний план.
Має мету обрати модель організаційної структури за якою буде функціонувати фітнес клуб.
Лінійна структура.
Лінійно-функціональна структура.
Розроблення функціональних обов’язків та посадових інструкцій кожної посади.
Для кожного співробітника обов’язково:
- Професіоналізм;
- Сумлінність;
- Дисциплінованість;
- Порядність;
- Чесність.
Склад керівників: директор, фітнес директор,керівник відділу збита, бухгалтер.
Склад персоналу: 6 тренерів; фахівець по роботі з людьми з обмеженими можливостями / лікар; професійний дієтолог / психолог; 4 адміністратори, 2 прибиральниці.
Розділ 8. Юридичний план.
Необхідно визначити якість правового статусу фітнес клубу.
Розділ 9. Оцінка ризиків.
Комерційні ризики:
- Ризик, пов’язаний з реалізацією послуги (можлива відмова від занять або їх невідвідування);
- Ризик, пов’язаний зі зберіганням обладнання (пожежа, затоплення, пограбування).
Джерела виникнення ризиків:
- Недостатня інформованість про попит на дану послугу;
- Падіння попиту (перенасичення ринку подібними послугами, сезонність);
- Затримка платежів за надані послуги.
Розділ 10. Фінансовий розділ.
Фінансовий розділ бізнес-плану розглядає питання фінансового забезпечення діяльності .
Фінансовий план фітнес клубу розробляють у вигляді прогнозних фінансових документів:
прогноз фінансових результатів;
проект руху грошових коштів;
прогноз балансу доходів – витрат фітнес клубу.
Як правило, прогнозний період охоплює 3-5 років.
У Смарт Фітнес Академії, ми розробили унікальний авторський теоретично-практичний навчальний курс – «Менеджмент фітнес клубу», який допоможе усім бажаючим успішно керувати або відкрити успішний фітнес клуб.
На курсі ви дізнаєтеся про новітні інструменти управління та їх у фітнес сфері, що гаранує сабільний розвиток Вашого клубу.
Ми з задоволенням поділимося знаннями з теорії та практики, забеспечим якісне консультування, суправодження і будемо сприяти успішному зростанню Ваших фітнес клубів.
Стаття написана засновником та викладачем Академії Смарт Фітнес, викладачем Київського університету імені Бориса Грінченка,
Світланою Бірючинською.
Впевненно крокуй до успішної кар’єри з лідером!
Детальніше на сайті http://academy.smartfitness.com.ua/
У Києві: [відкрити контакти] ;
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Бізнес планування, аналітика Менеджмент, керування, KPI Спорт, здоров'я