Делегування задач та контроль виконання
Крайності делегування: або передати все на всіх, або тримати все на собі. Не треба так! Так вся магія цього процесу втрачається!
У першому випадку ви втратите контроль задач й вони не будуть виконані як слід. У другому — загрузнете в багатозадачності та дедлайнах. Хочете бути успішним управлінцем? Віднайдіть свій делегувальний баланс!
Основні функції делегування
- оптимізація часу
- урівноваження навантаження
- отримання нових підходів та результатів
- мотивація співробітників (за допомогою нових, можливо навіть нетипових задач)
- зростання менеджерів (довіра більш відповідальних та складних задач)
- виділення ініціативних та самостійних працівників (як наслідок останніх двох пунктів)
Що може чекати вас при неефективному делегування чи його відсутності:
❗️ Працівники, які втрачають віру в себе.
Не довіряють складні завдання/серйозні проєкти — втрата мотивації, зневіра у власній компетентності.
Необхідно давати можливість участникам команди зробити внесок у проєкт, відчувати свою важливість, розвиватись та самореалізовуватись.
❗️ Управлінець (ви самі), який немає часу на управління.
Немає часу на особисту комунікацію з командою, робочі питання у позаробочий час у форматі електронних листів-контролерів “необхідний звіт по роботі”.
Не втрачайте зв'язок з командою, не погіршуйте якість стосунків. Ну і про вмотивованість годі й казати 😢
❗️ Компанія, яка гальмує у розвитку.
Через невдале делегування цілі бізнесу можуть не бути досягнені чи не збігатися з очікуваннями.
Робота у команді, де присутнє грамотне делегування — це ефективна співпраця, прийняття вдалих рішень та здатності компанії реагувати на зміни.
Делегування вимагає лідерських якостей, ретельного планування та підготовки (як самого процесу, так і команди).
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Project management, управління проектами Time management, управління часом Менеджмент, керування, KPI