Мотивація в мережі аптек – що пішло не так?
Яку систему мотивації розробив власник мережі аптек і що пішло не за планом.
Власник мережі аптек захоплювався тим, як працюють на касі менеджери McDonalds’. А саме: коли відвідувач замовляє каву чи чай, то йому одразу пропонують пиріжок чи мафін. І цей власник хотів, щоб його провізори робили так само.
Він хотів, щоб провізори пропонували покупцям ще якісь додаткові товари. Наприклад, «Ви придбали йод, чи не бажаєте придбати бинт?» «Чи не потрібно вам мило, шампунь, тощо?» Одним словом, він дуже хотів, щоб провізори докладали зусиль для збільшення розміру покупки. За критерій ефективності він обрав кількість позицій в чеку.
Подумайте, яку систему мотивації ви ю йому запропонували.
Придумали? Тоді дізнайтеся, як розвивалися події далі і чим це все закінчилося у короткому 7-хвилинному ролику за посиланням – https://youtu.be/cDAYBJjzgGA
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Медицина, фармацевтика Менеджмент, керування, KPI