Як бути в курсі того, що відбувається в компанії і впливати на результат?
Сесія зворотного зв'язку. Як говорити так, щоб досягати позитивних змін в роботі підлеглих.
У міжособистісному спілкуванні ми постійно надаємо один одному зворотний зв'язок, хочемо ми цього чи ні.
Все, що ми робимо або не робимо відносно інших або у взаємодії з ними, можна розглядати як зворотний зв'язок.
Безпосередньо у комунікації з працівниками або «біг босами» також працює такий механізм. Він потенційно може принести багато користі в роботі, якщо вміти правильно його використовувати.
Тому ми підготували для вас коротеньку нотатку про те, як якісно можна забезпечити зворотний зв’язок у роботі.
Сесія надання зворотного зв’язку
- Встановіть контакт, розтопіть лід
- Поясніть мету зустрічі, регламент
- Задайте загальні питання по рамці зворотного зв'язку:
- Наскільки сам задоволений виконаною роботою/досягнутими результатами?
- Що було добре?
- Що слід поліпшити (доопрацювати, змінити)?
- Що наступного разу робитимеш по-іншому?
- Дайте конструктивний зворотний зв'язок, акцентуючи увагу на 2-3 ключовим моментам для поліпшення
- Спільно сформуйте план дій щодо поліпшення якості роботи
- Запропонуйте спосіб, як поліпшити, якщо необхідно — навчіть
- Завершіть на позитивній ноті Follow-up (прослідкуйте заплановані зміни)
Якщо тобі було корисно, і хочеться вміти і знати більше, познайомся з програмою тернінгу "Навички ефективного управління", адже хорошими керівниками не народжуються, хорошими керівниками стають!
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Project management, управління проектами Бізнес освіта, MBA Відносини, комунікація