Food&NonFoodMaster-2022: «Restart у партнерстві рітейлерів та постачальників»
9-го вересня 2022 року відбудеться 13-та щорічна Міжнародна практична конференція Food&NonFoodMaster-2022, яка збере понад 300 ТОП менеджерів, ключових спеціалістів роздрібних мереж та компаній-постачальників.
9-го вересня 2022 року відбудеться 13-та щорічна Міжнародна практична конференція Food&NonFoodMaster-2022: «Restart у партнерстві рітейлерів та постачальників», яка збере понад 300 ТОП менеджерів, ключових спеціалістів роздрібних мереж та компаній-постачальників.
Цього року ми поєднали відразу 2 ключові заходи для всіх рітейлерів та ТОП менеджменту 2022 року – FoodMaster, NonFoodMaster на одному майданчику.
Ставши учасником події, Ви:
Обміняєтеся з іншими постачальниками та рітейлерами позитивним досвідом співпраці;
Дізнаєтеся свіжу аналітику ринку товарів Food і Nonfood, тренди в категоріях;
На основі доповідей експертів галузі зможете проаналізувати діяльність Вашої компанії, щоб йти у «ногу» із ринком;
Отримайте нові ідеї та інсайди, які зможете застосувати практично у своїй компанії;
Проведіть переговори та уклайте договори про співпрацю в одному місці з більш ніж 50 потенційними партнерами;
Неформальне спілкування дозволить повною мірою обмінятися досвідом із колегами, познайомитися з новими клієнтами, а також обговорити подальшу співпрацю з існуючими партнерами;
Поліпшіть комунікації та побудуйте конструктивний діалог з ритейлерами та дистрибуторами про співпрацю;
Познайомтеся з кейсами закордонних спікерів та досвідом формування асортиментного портфеля;
Зможете взяти участь у міні-виставці новинок виробників, а також із рішеннями для оптимізації бізнесу ритейлерів та постачальників,
Представити Вашу компанію та новинки продукції в Галереї Новинок!
Ключові питання:
1.Актуальні тренди харчової галузі у 2022 року. Нові виклики і можливості для сфери fmcg.
- Технології трансформації традиційних моделів магазинів під зміни покупних переваг. Кейси результативного впровадження.
- Сучасний роздрібний бренд: як змінилися правила гри у різних каналах взаємодії з покупцем?
- Нові можливості для українського малого та середнього бізнесу щодо початку співпраці з провідними продовольчими мережами України та Європи. Успішні кейси.
- Тенденції розвитку оффлайн і онлайн роздріб. Відновлення сервісів доставки.
- Розвиток продажу товарів через e-commerce. Технології, перспективи, платформи.
- Іt-технології, що забезпечують розвиток нових ритейл-бізнес-моделів і форматів.
- Нові виклики для сфери fmcg у 2022 році у зв'язку з початком воєнних дій на території України. Портрет нового покупця та як змінилася культура споживання українців.
- Перебудова роботи продовольчих мереж у зв’язку з початком війни та у післявоєнний період. Зміни в умовах співпраці постачальників з мережами, їх спрощення.
- Адаптація бізнесу до нових умов. швидке реагування, впровадження змін та перебудова бізнес-процесів як запорука виживання бізнесу під час війни та у післявоєнний період.
- Управління асортиментом. Практичні поради щодо закупівлі товарів та взаємодії з постачальниками в умовах воєнного стану. Кращі практики управління товарообігом.
- Підтримка бізнесу з боку держави під час війни та воєнного стану.
- З чого ритейлерам починати налагодження бізнесу після завершення війни або звільнення окремих території. На що робити акцент у першу чергу?
- Антикризовий менеджмент. Розробка та наявність плану «б», швидке прийняття рішень, перегляд та впровадження нових бізнес-процесів та планів, аналіз ризиків, встановлення зв'язків з новими партнерами, страховий асортимент, гнучкість у відносинах з партнерами.
- Збереження команд в умовах скорочення обсягів роботи і, відповідно, надходжень на покриття фонду оплати праці.
- Мерчандайзинг в умовах війни. Стратегії та підходи для просування товарів на полицях у точках продажу та онлайн у період нестабільності. практичні кейси.
- Які промо та акційні пропозиції можуть допомогти ритейлерам збільшити продажі та підвищити лояльність покупців в умовах сьогодення.
Також у рамках заходу на учасників чекають Спецпроекти:
- Столи переговорів у форматі "Мережа – постачальник". Це є унікальна можливість прямих переговорів. У столах переговорів TradeMasterGroup за 13 років взяли участь понад 5000 постачальників України та Зарубіжжя.
- Галерея новинок та виставка постачальників рішень та послуг для рітейлу.
У рамках конференції проходить спеціальний проект провідних постачальників України та близького зарубіжжя! Кожен учасник – виробник може подати зразки найкращих проектів для представлення на полицях Галереї Новинок. Серед учасників цьогорічної виставки: Герчак, Добра Вечеря, Соломія, Новотроїцький РКЗ, Дарпак, ТД Молочна Слобода, АПП Трейд, Уманьпіво, Індічка, Вітал Фудз, Мейсон трейд, Наша Сила ЮА, Гурмандіз, GFSGROUP, Фуд Девелопер, Треві -прес, Бара та ін.
Встигніть забронювати квиток на найважливіший захід РОКУ для Food рітейлу. https://trademaster.ua/events/conferences/fm
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини Digital marketing, SMM, SEO Виробництво, промисловiсть