Food&NonFoodMaster-2022: «Restart у партнерстві рітейлерів та постачальників»

Food&NonFoodMaster-2022: «Restart у партнерстві рітейлерів та постачальників»

9-го вересня 2022 року відбудеться 13-та щорічна Міжнародна практична конференція Food&NonFoodMaster-2022, яка збере понад 300 ТОП менеджерів, ключових спеціалістів роздрібних мереж та компаній-постачальників.

9-го вересня 2022 року відбудеться 13-та щорічна Міжнародна практична конференція Food&NonFoodMaster-2022: «Restart у партнерстві рітейлерів та постачальників», яка збере понад 300 ТОП менеджерів, ключових спеціалістів роздрібних мереж та компаній-постачальників.

Цього року ми поєднали відразу 2 ключові заходи для всіх рітейлерів та ТОП менеджменту 2022 року – FoodMaster, NonFoodMaster на одному майданчику.

Ставши учасником події, Ви:

Обміняєтеся з іншими постачальниками та рітейлерами позитивним досвідом співпраці;

Дізнаєтеся свіжу аналітику ринку товарів Food і Nonfood, тренди в категоріях;

На основі доповідей експертів галузі зможете проаналізувати діяльність Вашої компанії, щоб йти у «ногу» із ринком;

Отримайте нові ідеї та інсайди, які зможете застосувати практично у своїй компанії;

Проведіть переговори та уклайте договори про співпрацю в одному місці з більш ніж 50 потенційними партнерами;

Неформальне спілкування дозволить повною мірою обмінятися досвідом із колегами, познайомитися з новими клієнтами, а також обговорити подальшу співпрацю з існуючими партнерами;

Поліпшіть комунікації та побудуйте конструктивний діалог з ритейлерами та дистрибуторами про співпрацю;

Познайомтеся з кейсами закордонних спікерів та досвідом формування асортиментного портфеля;

Зможете взяти участь у міні-виставці новинок виробників, а також із рішеннями для оптимізації бізнесу ритейлерів та постачальників,

Представити Вашу компанію та новинки продукції в Галереї Новинок!

Ключові питання:

1.Актуальні тренди харчової галузі у 2022 року. Нові виклики і можливості для сфери fmcg.

  1. Технології трансформації традиційних моделів магазинів під зміни покупних переваг. Кейси результативного впровадження.
  2. Сучасний роздрібний бренд: як змінилися правила гри у різних каналах взаємодії з покупцем?
  3. Нові можливості для українського малого та середнього бізнесу щодо початку співпраці з провідними продовольчими мережами України та Європи. Успішні кейси.
  4. Тенденції розвитку оффлайн і онлайн роздріб. Відновлення сервісів доставки.
  5. Розвиток продажу товарів через e-commerce. Технології, перспективи, платформи.
  6. Іt-технології, що забезпечують розвиток нових ритейл-бізнес-моделів і форматів.
  7. Нові виклики для сфери fmcg у 2022 році у зв'язку з початком воєнних дій на території України. Портрет нового покупця та як змінилася культура споживання українців.
  8. Перебудова роботи продовольчих мереж у зв’язку з початком війни та у післявоєнний період. Зміни в умовах співпраці постачальників з мережами, їх спрощення.
  9. Адаптація бізнесу до нових умов. швидке реагування, впровадження змін та перебудова бізнес-процесів як запорука виживання бізнесу під час війни та у післявоєнний період.
  10. Управління асортиментом. Практичні поради щодо закупівлі товарів та взаємодії з постачальниками в умовах воєнного стану. Кращі практики управління товарообігом.
  11. Підтримка бізнесу з боку держави під час війни та воєнного стану.
  12. З чого ритейлерам починати налагодження бізнесу після завершення війни або звільнення окремих території. На що робити акцент у першу чергу?
  13. Антикризовий менеджмент. Розробка та наявність плану «б», швидке прийняття рішень, перегляд та впровадження нових бізнес-процесів та планів, аналіз ризиків, встановлення зв'язків з новими партнерами, страховий асортимент, гнучкість у відносинах з партнерами.
  14. Збереження команд в умовах скорочення обсягів роботи і, відповідно, надходжень на покриття фонду оплати праці.
  15. Мерчандайзинг в умовах війни. Стратегії та підходи для просування товарів на полицях у точках продажу та онлайн у період нестабільності. практичні кейси.
  16. Які промо та акційні пропозиції можуть допомогти ритейлерам збільшити продажі та підвищити лояльність покупців в умовах сьогодення.

 

Також у рамках заходу на учасників чекають Спецпроекти:

- Столи переговорів у форматі "Мережа – постачальник". Це є унікальна можливість прямих переговорів. У столах переговорів TradeMasterGroup за 13 років взяли участь понад 5000 постачальників України та Зарубіжжя.

- Галерея новинок та виставка постачальників рішень та послуг для рітейлу.

У рамках конференції проходить спеціальний проект провідних постачальників України та близького зарубіжжя! Кожен учасник – виробник може подати зразки найкращих проектів для представлення на полицях Галереї Новинок. Серед учасників цьогорічної виставки: Герчак, Добра Вечеря, Соломія, Новотроїцький РКЗ, Дарпак, ТД Молочна Слобода, АПП Трейд, Уманьпіво, Індічка, Вітал Фудз, Мейсон трейд, Наша Сила ЮА, Гурмандіз, GFSGROUP, Фуд Девелопер, Треві -прес, Бара та ін.

 

Встигніть забронювати квиток на найважливіший захід РОКУ для Food рітейлу. https://trademaster.ua/events/conferences/fm


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини Digital marketing, SMM, SEO Виробництво, промисловiсть