Круглий стіл на тему: «Організація роботи персоналу в умовах воєнного стану» відбудеться 31 травня
Запрошуємо долучитися до обговорення цих та багатьох інших нагальних питань щодо роботи з персоналом в умовах воєнного положення та реалій сьогодення. 31 травня о 16:00 в Zoom відбудеться круглий стіл для представників логістики.
- Як організувати роботу персоналу в умовах воєнного положення?
- Як зберегти працівників і команду?
- Особливості працевлаштування ВПО.
- З якими труднощами зіткнулися українські компанії?
- Які рішення приймали та що впроваджували для стабілізації ситуації?
Запрошуємо долучитися до обговорення цих та багатьох інших нагальних питань щодо роботи з персоналом в умовах воєнного положення та реалій сьогодення.
31 травня о 16:00 в Zoom відбудеться круглий стіл для представників логістики, який ініційований та проводиться компанією TradeMasterGroup за підтримки Програми USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО).
В програмі вебінару на тему: «Організація роботи персоналу в умовах воєнного стану» такі питання:
- СЕО в ПрАТ «Івано-Франківська харчова фабрика» Тетяна Ребчук поділиться з учасниками «З якими труднощами зіткнулись в перші дні війни і що робили?»
- «Як загалом змінились обов’язки членів команди, що почали робити по-іншому» розкаже співвласник ПрАТ «Івано-Франківська харчова фабрика» Марія Домчак.
- Шеф-редактор кадрового напряму групи компаній «МЕДІА-ПРО» та журналу «КАДРОВИК.UA» Вікторія Ліпчанська розкриє питання щодо «Внутрішньо переміщених осіб: як попрощатися зі старим роботодавцем і працевлаштуватись до нового?»
- Сергій Цимбал, керівник департаменту навчання та розвитку персоналу групи компаній «Епіцентр К», розповість про «Збереження команди торговельної мережі».
- Директор з розвитку бізнесу клієнтів ПРАТ «МХП» Дмитро Морозов виступить з питанням «Як не зупинитися ні на годину від початку війни?»
- HRD групи компаній «Епіцентр К» Йолана Каменчук розкаже «Про залучення до роботи переселенців та найм нових співробітників. З якими труднощами зіткнулись?»
- Модератор круглого столу — директор з продажів в Україні та на міжнародних ринках компанії Upeco Олександр Махорт.
Учасники вебінару отримають відповіді на актуальні питання щодо ведення бізнесу в умовах сьогодення, зможуть ставити спікерам питання та приймати участь в обговоренні і дискусіях. По завершенню заходу учасникам буде надано відео-запис, а також звіт, якій міститиме презентації та тези виступів, висновки і запропоновані рішення для подальшого використання та імплементації у власний бізнес.
Проєкт підтримує Збройні Сили України. Усі надходження з продажу квитків перераховуються на потреби ЗСУ.
Кількість місць обмежена!
Не зволікайте, реєструйтесь за посиланням — https://bit.ly/USAID2022, щоб встигнути забронювати місце.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини Управління персоналом, адаптація та розвиток