Як управляти витратами на створення якісної продукції?

Як управляти витратами на створення якісної продукції?

Управління собівартістю (управління витратами на створення якісної продукції) є процесом цілеспрямованого формування витрат за їх видами, місцями та носіями у ході постійного контролювання рівня витрат і стимулювання їхнього зниження.

Система підвищення якості продукції сьогодні розуміється як інструмент безупинного тиску на собівартість!

Тому що діагностика втрат якості на ранній стадії їхньої появи є запорукою успішного запобігання перенесення цих втрат на кінцеву продукцію чи послуги.

Управління собівартістю (управління витратами на створення якісної продукції) є процесом цілеспрямованого формування витрат за їх видами, місцями та носіями у ході постійного контролювання рівня витрат і стимулювання їхнього зниження.

Місце витрат — це місце їх формування (робоче місце, група робочих місць/сегмент процесу, процес).

Центр відповідальності — організаційна єдність місць витрат з відповідальним за їхній рівень.

Центри відповідальності повинні збігатися з місцем витрат.

З метою посилення відповідальності, контролю за витратами доцільно планувати, обліковувати і контролювати їх за кожним продуктом у центрах відповідальності за маржинальним методом, тобто — на рівні змінних витрат, а постійні витрати — на рівні структурних одиниць і підприємства в цілому.

Аналіз калькуляції собівартості за змінними витратами може сприяти удосконаленню програми керівництва з одержання прибутку.

Таким чином, маржинальний метод обліку витрат на якість створює умови для поліпшення загального економічного стану підприємства, надає інформацію про внесок кожного процесу (сегменту) у формування прибутку підприємства, дає змогу контролювати витрати і формувати звітність за процесами (сегментами) підприємства, оцінювати діяльність кожного процесу (сегменту).

Виявлення та використання чинників економії ресурсів і зниження витрат має бути одним із головних обов’язків насамперед керівників і спеціалістів підприємства.

Користувачами інформаційних ресурсів про витрати підприємства є власники, керівництво підприємства, існуючі та потенційні інвестори, працівники, позикодавці, постачальники, конкуренти, споживачі, державні установи і громадськість.

Головна ідея обліку та аналізу витрат на створення якісної продукції полягає в тому, що відносно невеликі вкладення в діяльність по попередженню виробництва неякісної продукції і послуг приводять до значних скорочень втрат від браку як внутрішніх, так і зовнішніх.

Але дати точну оцінку ефективності функціонування системи якості можливо тільки через вимірювання реальних обсягів витрат усіх видів ресурсів, задіяних у ході процесного створення продукту.

Забезпечити цей процес можуть інструменти управління фінансовими потоками: Управлінський облік та Бюджетування.

Доволі просто впровадити цей інструментарій в компании, якщо…
Якщо знати алгоритм і технологію дій!

І у Вас є можливість дізнатися про це на наших спеціалізованих тренінгах. 

Запрошую на онлайн-тренінги консалтингового центру ШАУЗ!

Бажаю Вам Успіху та Ефективних Результатів!

Галина Зіміна,

Засновник та керівник консалтингового центру ШАУЗ,

Системний консультант, бізнес-тренер, коуч перших осіб компаній,

Аудитор міжнародної кваліфікації (ІSO 9001).


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Бізнес освіта, MBA Лідерство, тімбілдинг Менеджмент, керування, KPI