Запрошуємо вас познайомитися з інноваційною програмою. Управління людьми та командами. Що таке корпоративна культура — теоретично і насправді?
Ми познайомимо вас з найкращою інноваційною програмою в області управління людьми, що підтверджено сертифікацією Unisert (Німеччина).
Сьогодні в книгах з менеджменту багато пишуть про феномен корпоративної культури. Ця тема стала досить модною у бізнес-середовищі. Обговорюючи принципи, інструменти та моделі корпоративної культури компанії, керівники, зазвичай, думають про те, що достатньо написати бачення та місію, одягнути людей у корпоративні кольори та навчити стандартам комунікації, і компанія набуде своєї корпоративної культури. Проте, це лише верхівка айсберга! А що там, під водою? Чому ж саме цей найпростіший і зрозуміліший підхід часто не працює? З чого треба починати і хто має бути ініціатором? Яка роль керівника у формуванні корпоративної культури і чому компанії зазнають інколи фіаско?
А чи знаєте ви, що з сотні найбільших компаній, що існували після 90-х років ХХ-го століття, до кінця десятиліття залишилося лише 16. За цей же період у списку журналу Fortune Magazine з перших 500 найбільших компаній залишилося лише 29 фірм. У багатьох дослідженнях зазначалося, що причиною невдач була зневага до корпоративної культури організації.
Я досліджую та вивчаю питання корпоративної культури з початку 2000-х років і була ініціатором реалізації програм у різних компаніях. Були дуже успішні проекти, але були й провальні. Чому так сталося, яких помилок було допущено? Про це ми говоритимемо у нашому модулі програми «Управління командами та людьми».
Більш детальніше про програму «Управління командами та людьми» можете дізнатися за посиланням — https://cutt.ly/jYC6wAA
Реєстрація на програму — https://cutt.ly/ZYC6udK
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини