Міжнародні стандарти бухобліку

Міжнародні стандарти бухобліку

Подача звітності по МСФО з 2012 року обов'язкове для акціонерних компаній. І питання переходу на Міжнародні стандарти обліку і звітності для товариств з обмеженою відповідальністю - швидше за все, тільки питання часу.

Багато підприємств сьогодні здійснюють діяльність не тільки на внутрішньому, а й на зовнішньому ринку. Крім того, будь-яка фірма хоче бути приваблива для інвесторів і відкрита для розширення своїх ділових зв'язків і можливостей. В такому випадку підприємствам необхідно переходити на принципи обліку та звітності за Міжнародними стандартами (МСБО та МСФЗ), які регламентують принципи обліку, прийняті і зрозумілі користувачам звітності в усьому світі.

Також слід зазначити, що подача звітності по МСФО з 2012 року обов'язкове для акціонерних компаній. І питання переходу на Міжнародні стандарти обліку і звітності для товариств з обмеженою відповідальністю - швидше за все, тільки питання часу.

Мета введення міжнародних стандартів фінансової звітності - забезпечити єдину мову фінансової звітності для інтегруються ринків капіталу в світі - при досягненні цієї мети враховуються потреби підприємств малого і середнього бізнесу та країн з економікою, що розвивається.

Повні МСФЗ. Необхідні або допустимі для фінансової звітності компаній, чиї акції котируються на біржах.

МСФЗ для ПМСБ (підприємств малого і середнього бізнесу) були випущені  ще в липні 2009 р. Приблизно в 70 країнах уже використовується або планується їх впровадження в найближчі роки.

Переваги МСФЗ для ПМСБ:

  • Підвищують доступність кредитних коштів (кредити виділяються на підставі фінансової звітності);
  • Продавці оцінюють фінансовий стан покупців;
  • Іноземні позики і постачальники;
  • Підвищують доступність акціонерного капіталу (неуправлінські інвестори, іноземний венчурний капітал);
  • Освіта та навчання;
  • Ефективний аудит;
  • Полегшують завдання там, де застосування повних МСФЗ вже є обов'язковою вимогою.
Міжнародні стандарти фінансової звітності використовується тому, що вони прийняті країнами Європейської спільноти як обов'язковий стандарт. Оскільки МСФЗ вимагають порівняльної звітності (тобто потрібні звітні дані за попередній рік), більшості компаній довелось перейти на МСФЗ уже в 2004 році.

Багато компаній перейшли на МСФЗ ще раніше під тиском ринку (інвестори і кредитори, а іноді і іноземні постачальники і споживачі вимагають звітності за МСФЗ). Перехід на МСФЗ - це складний процес, що включає кілька етапів (наприклад, кардинальна зміна облікової політики компанії, аналіз всіх господарських операцій, широке використання професійного судження в бухгалтерському обліку, процес трансформації звітності тощо).

Отже використання МСФЗ є об'єктивною реальністю  та необхідністю сьогодення.

Це вимагає  наявності  навченних та сертифікованих спеціалістів: фінансових директорів, бухгалтерів і аудиторів.

У зв'язку з переходом на нові стандарти виникла необхідність в навчанні бухгалтерів, підвищення їх кваліфікації. Допоможе в цьому практичні курси  в НЦ " Школа успішного бізнесу" :  Міжнародні стандарти бухобліку, Трансформація звітності відповідно до МСФЗ.

ЗАПРОШУЄМО НА ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ОСВІТИ В НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "ШКОЛА УСПІШНОГО БІЗНЕСУ"

На курс можна зареєструватися за телефонами компанії  або  по E-mail: [відкрити контакти][email protected]



Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Бухгалтерія, облік та податки Менеджмент, керування, KPI