4 формули мислення ефективних менеджерів з продажів
Як мислить успішний менеджер з продажів. Спробуйте застосувати на практиці.
Ментальна налаштованість менеджера, його модель мислення (система переконань) суттєво впливають на процес і результативність продажів.
Для керівників відділів продажів, також будуть не зайвими, вміння визначати ефективні типи мислення підлеглих або ті, що обмежують потенціал працівників.
Іноді, техніки, яким навчають продавців на тренінгах, не дають бажаних результатів, оскільки навчання спрямоване на відпрацювання навичок, а не на зміну типу мислення продавця. По суті, це особливість нашої психіки – ми не сприймаємо методи і підходи, які не відповідають нашим переконанням і мисленню. Отже, визначальним у професійному розвитку продавця може стати зміна його застарілих установок і переконань.
Пропонуємо засвоїти 4 типи переконань ефективного менеджера з продажів
1. Успішні (результативні) продажі можуть бути постійними, а не циклічними
Не обов’язково у графіках продажів повинні фіксуватися періоди зросту та спаду. Ефективний продавець вміє використовувати зовнішні чинники (сезонні, економічні та ін.) з метою поліпшення чи утримання своїх результатів. Звичайно, це потребує зміни звичних підходів або тимчасової переорієнтації на додатковий \ інший продукт. Але, таким чином, продавець повинен засвоїти, що він сам контролює ситуацію і процес продажу, а не є пасивним слідувачем зміни умов. Визначальними є правильна стратегія і діяльність у правильному напрямку.
2. Встановлення пріоритетів у роботі з покупцями
Утримання кожного клієнта – це не завжди високий результат. Відволікаючись на незначні, нетермінові чи інформаційні запити, менеджер з продажу може втратити дійсно важливого клієнта, елементарно, за браком часу. Продавець протягом робочого дня може виконати безліч дрібних операцій, але не встигне поспілкуватися чи підготувати презентацію для клієнта, який може приносити постійний і значний прибуток компанії.
Але побудова пріоритетів у діяльності не повинна бути емоційною, а базуватися на аналітиці та попередньому досвіді роботи з клієнтами.
3. Клієнтоорієнтований підхід
Сучасні покупці більш вимогливі не лише до інформації про продукт, але і до персоналізованої уваги. Зосереджуючись на продукті, а не приділяючи увагу потребам покупця, продавець ризикує втратити клієнта.
Увага до проблеми, яку клієнт прагне вирішити за допомогою певного «продукту», активне слухання, налаштування на спільне бачення і повага до питання, яке турбує клієнта – допомагає встановити емоційний зв'язок. Для покупця часто саме симпатія та взаємопорозуміння з продавцем є вирішальними, а не характеристики продукту, який покупець може придбати і в іншій компанії.
Отже, мислення продавця повинно бути орієнтованим не на продукт, а на клієнта. А відділу продажів слід активно і постійно вивчати свою «цільову аудиторію».
4. Гнучкість – на зміну традиційним підходам
Світ змінюється, змінюються умови життя і роботи. Логічно, що традиційні підходи вже майже не спрацьовують в усіх сферах.
Бути гнучким у сприйнятті, відкритим до змін, вміти діяти в умовах невизначеності – це виклики нашого часу. Не варто «застрягати» на певних позиціях чи методах в роботі. Менеджер з продажів повинен не боятися вчитися новому, щоб змінювати свої тактики, підходи. А керівникам відділів продажів потрібно мотивувати своїх працівників до постійного навчання, сприймати навчання, як звичний процес. Адже, перехід на новий професійний рівень завжди пов'язаний з отриманням нових знань.
Для початківців у сфері продажів завжди можна підібрати практичний базовий курс. А менеджерам, які мають за плечима певний досвід і досягнення – більш цікавими будуть тематичні тренінги та семінари, на яких розглядають конкретні техніки чи види продажів.
Ми пропонуємо компаніям розробку тренінгів для працівників, згідно їх сфери продажів: товари \ послуги, телефонні продажі, сегмент В2В та ін. види.
Ми практикуємо індивідуальний підхід до кожного запиту і готові розкрити ваші таланти!
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Менеджмент, керування, KPI Переговори, риторика, ораторське мистецтво Продажі, кол центр, робота з клієнтами