Profi club - компанія, бренд, логотип
Лого - це головний візуальний символ компанії, який відображає характер бізнесу і виділяє його серед конкурентів.
Логотип PROFI CLUB - це яскраві кольори які викликають приємні емоції у наших постійних клієнтів і впізнаваність у нових. А головне він легко запам'ятовується.
Сертифікати, які наші учасники отримують після проходження наших курсів і тренінгів завжди запам'ятовують яскравий синій і теплий помаранчевий колір нашого логотипу.
В 2021 року виповнилося вже 5 років, співробітники змінюються, створюються схожі бренди і навіть логотипи, але цінності і помаранчево-синій впізнаваний бренд залишається неізменнним. Засновник компанії Блохіна Анна, завдяки тісній співпраці з Інститутом післядипломної освіти на постійній основі проводить сертифікований курс підготовки внутрішніх аудиторів для харчової промисловості і сегмента HoReCa.
Після успішного проходження тестування на курсі Внутрішній аудитор системи HACCP наші учасники разом зі свідоцтвом державного зразка отримують також сертифікат на англійській мові для міжнародних компаній з нашим синьо-помаранчевим логотипом!
www.proficlub.com.ua/all-courses-ua/ PROFI CLUB Блохіна Анна
☎️ Вопросы по тел: [відкрити контакти] 📌: bit.ly/3e1s8gz
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Готельно-ресторанний бізнес, туризм, HoReCa Маркетинг, реклама, PR Менеджмент, керування, KPI