Маркетинговий "fuck up"

Маркетинговий "fuck up"

А Ви знаєте цю історію про гамбургер і математику???

Історія про гамбургер або чому важливо добре знати математику

Є давній маркетинговий "fuck up" через математику, описаний ще в липні 2014 року в спеціальній статті The New York Times.

На початку 1980-х років мережа ресторанів швидкого харчування A&W запустила масштабну рекламну кампанію свого гамбургера. На відміну від схожого сендвіча в 1/4 фунта з McDonald's, гамбургер A&W важив 1/3 фунта і коштував трохи дешевше. Тобто ставка рекламної кампанії була на збільшення ваги і зниження ціни продукту, а покупці говорили, що він смачніший ніж у конкурентів.

Незважаючи на все це, кампанія провалилася.

Пізніше A&W провела дослідження і виявила причину: багато клієнтів не розуміли істинного значення дробових чисел. Пропозиція здавалося їм невигідною, тому що 3 менше 4.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Готельно-ресторанний бізнес, туризм, HoReCa Маркетинг, реклама, PR Менеджмент, керування, KPI