Маркетинговий "fuck up"
А Ви знаєте цю історію про гамбургер і математику???
Історія про гамбургер або чому важливо добре знати математику
Є давній маркетинговий "fuck up" через математику, описаний ще в липні 2014 року в спеціальній статті The New York Times.
На початку 1980-х років мережа ресторанів швидкого харчування A&W запустила масштабну рекламну кампанію свого гамбургера. На відміну від схожого сендвіча в 1/4 фунта з McDonald's, гамбургер A&W важив 1/3 фунта і коштував трохи дешевше. Тобто ставка рекламної кампанії була на збільшення ваги і зниження ціни продукту, а покупці говорили, що він смачніший ніж у конкурентів.
Незважаючи на все це, кампанія провалилася.
Пізніше A&W провела дослідження і виявила причину: багато клієнтів не розуміли істинного значення дробових чисел. Пропозиція здавалося їм невигідною, тому що 3 менше 4.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Готельно-ресторанний бізнес, туризм, HoReCa Маркетинг, реклама, PR Менеджмент, керування, KPI