Як покращити ваші email листи

Як покращити ваші email листи

Нижче сформульовано кілька підказок, перевірених на власному досвіді. Впевнений, що вони допоможуть вам як керівнику проекту зробити ваше письмове спілкування ефективнішим.

Ефективний лист — найважливіша навичка для керівників проєктів. Пам'ятаю, коли тільки починав свою кар'єру менеджера, мені було дивно, яка просто величезна кількість листів проходить через мене щодня, — щодня швидко і ефективно відповідати електронною поштою. Звичайно, деякі проблеми можуть бути складними і вимагати значної кількості часу. для їх вирішення, але ваш замовник безперечно оцінить вашу здатність швидкого входу в суть справи, надання оперативного зворотного зв'язку, бажання і готовність допомогти, інформування про прогрес і результати. Нижче сформульовані кілька підказок, перевірених на особистому досвіді. керівнику проєкту зробити ваше письмове спілкування ефективнішим.

1. Ближче до справи (особливо в електронних листах)

Хоча подробиці в електронному листі є надзвичайно важливими для людей, з якими ви працюєте, ймовірно, їм знадобиться лише 5-10 секунд, щоб прочитати ваш лист. в очі: вони отримують багато листів.

Перерахуйте дії, які їм необхідно вжити, на початку вашого електронного листа.

Дайте чітку вказівку, хто має виконати дію і коли

Дайте опис деталей того, що потрібно зробити і чому в середині або наприкінці вашого електронного листа

Спочатку такий підхід може здатися нелогічним, але ваші читачі — зайняті люди і, швидше за все, не дочитуватимуть до кінця ваше повідомлення, щоб нарешті зрозуміти, що їм потрібно зробити. , він зі значно більшою ймовірністю зверне увагу на «чому» Ваша робота як керівника проєкту – повідомляти зацікавленим сторонам будь-яку важливу інформацію у перших рядках емейлу.

2. Не використовуйте невизначені слова типу «вони», «він/вона» або «це» в email.

Завжди пишіть конкретно. Наприклад, «Петров надасть оцінку завдання у четвер, 02 вересня», навіть якщо адресат — сам Петров.

Замість «Він оновить його, як тільки отримає її результати».

Треба щось типу:

«Олексій оновить звіт про статус проєкту одразу після того, як обговорить результати завершення тестування з Наталією».

3. Використовуйте email як запис ваших домовленостей

Це дуже зручно для відстеження важливих завдань та домовленостей. Припустимо, ви поговорили з розробником, де з'ясувалося, що є відкриті питання до бізнесу. Поставте в копію вашого розробника і тримайте листування на контролі, використовуючи інструмент нагадувань.

Не бійтеся витратити 15-20 хвилин на документування, це може заощадити вашому проєкту та членам команди значну кількість часу на доопрацювання чи переробку.

Якщо ви працюєте у сфері управління проєктами, ви вже знаєте, що спілкування (особливо у письмовій формі) є важливою частиною вашої роботи. спілкування, які необхідно враховувати при взаємодії із заінтересованими сторонами.

Ці та інші особливості листування ми розберемо на нашому практикумі-вебінарі.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії IT, програмування, розробка Бізнес освіта, MBA Саморозвиток