Сторітелінг за допомогою даних від Коул Нафлік
У цій статті ми детально розглянемо ці кроки в окремих статтях на цьому блозі, а в цій статті надамо короткий опис кожного кроку.
1. Розберіться в контексті
Перший крок стосується важливості контексту, а саме трьох основних питань: (і) перед ким ми виступаємо; (іі) що хочемо отримати від слухачів і (ііі) як комунікувати з нашою аудиторією. Відповідаючи на ці три питання, Ви зможете краще розібратися в контексті наступного разу, коли будете готувати презентацію.
2. Виберіть відповідні інструменти візуалізації
Зрозуміло, що ефективна презентація вимагає вибору простих і інформативних графіків. Коул яскраво пояснює, що змінилося за останні 20 років у форматах подачі цифрової інформації. Навіть більше, на її особистому блозі можна знайти десятки шаблонів, які дозволяють швидко будувати сучасні діаграми в MS Excel! https://community.storytellingwithdata.com/discover
3. Усуньте нагромадження інформації
Кожен візуальний елемент, який Ви додаєте на слайд, вимагає мозкових зусиль вашої аудиторії, тому не включайте неінформативні елементи. Одна фраза на слайді і драматична пауза можуть більше зрезонувати з аудиторією, ніж 15 слайдів зі схожими графіками!
4. Сфокусуйте увагу
Після видалення всього зайвого зі слайдів, ми також хочемо підкреслити певні частини презентації, використовуючи особливості роботи зору і пам’яті. Стратегічно використовуйте атрибути попередньої уваги (preattentive attributes), такі як розмір, колір і положення на сторінці. Тоді Ви зможете сфокусувати увагу аудиторії там, де ви хочете, ще до того, як слухачі зрозуміють, що вони бачать!
5. Думайте, як дизайнер
Навіть якщо Ви не дизайнер, можна навчитися думати як дизайнер, використовуючи можливості, доступність і естетику для ефективних презентацій. Наприклад, дизайнери виділяють не більше 10% елементів кольором або шрифтом. Дизайнери використовують колір економно і стратегічно, щоб виділити важливі частини зображення. Окремо зверніть увагу на вирівнювання – використовуйте чіткі вертикальні і горизонтальні лінії, щоб створити відчуття єдності.
6. Розкажіть історію
Коул Нафлік яскраво демонструє різницю між нудною презентацією в PowerPoint і справжнім сторітелінгом на прикладі казки «Червона шапочка». Згадайте на хвилину, як сприймалася ця казка в дитинстві – тут є сюжет, інтрига, напруга і справедливість. А тепер уявіть на хвилинку, наскільки звичайна презентація відрізняється від такого динамічного оповідання! Коул наводить питання, відповіді на які значно покращують цей компонент сторітелінгу. Всі ці спостереження готують якісне підгрунтя для ефективного сторітелінгу від Коул Нафлік.
Блог Максима Обрізана: https://obrizan.org/blog/
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії IT, програмування, розробка Project management, управління проектами Бізнес освіта, MBA