Комунікативні удари
Чи знаєте ви, що таке конфліктогени? Ми часто навіть не усвідомлюємо, що це фразочки чи слова, які підливають масла у вогонь 🔥
І зараз, коли ділове середовище переформатувалася під віддалене, виникли нові «гострі слова»:⠀
1. «Ми можемо поговорити так, щоб нам не заважала дитина / сусід з дрилем / твій кіт?»⁃ дивно вимагати від колег ідеальних умов для дзвінка, не у всіх є вдома комфортабельне робоче місце і окремий кабінет.⠀
2. «Знаю, що вже пізно, але можете відповісти швидко хоча б на одне питання ...»⁃ Навіть те, що ви гарантовано будете вдома в пізню годину під час карантину, не є виправданням, щоб зв'язуватися з вами в 23.00, хіба що дійсно форс-мажор.⠀
3. «Навіщо ти береш відпустку? Все одно не зможеш нікуди поїхати. »⁃ Так, свобода переміщення обмежена, однак, як мінімум, у співробітника є таке право, а як максимум, він сам знає, як і де провеcти час, щоб добре насамперед було ему⠀
4. «Я чув, що ти хворів. Це був Соvid? »⁃ Можливо, ви або ваші знайомі вже перехворіли і вам хотілося б поділитися інформацією і співчуттям. Але проявляти безцеремонне цікавість про чужому здоров'ї - неправильно навіть зараз. Якщо колега хоче поговорити про це, нехай він сам підніме цю тему, в іншому випадку, це не ваша справа.⠀
5. Ну і класика жанру: «Я вам ще раз повторюю».⁃ Що в цій фразі не так, ви напевно здогадалися.⠀
А що у вашій практиці, які фразочки бадьорять?
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Лідерство, тімбілдинг Менеджмент, керування, KPI Продажі, кол центр, робота з клієнтами