Гастромаркети
Світовий тренд останніх років активно набирає популярності в Україні
Мода на гастрономічні простори активно захоплює мегаполіси (цю експансію трохи призупинила пандемія, але це тимчасово).
Гастромаркети - це сучасний шлях розвитку концепту постійних вуличних ринків: класичну фермерську частина (купити-продати овочі і фрукти) доповнюють фудкорти і різноманітні розваги. Під гастромаркети часто перебудовують старі ринки, площі торгових і ділових центрів або великі порожні простори - в основному заводські цехи або транпортні депо.
Старі європейські ринки стали розвиватися в гастромаркети з кінця 1990-х років. Одним з перших перетворився 900-річний Боро-маркет в Лондоні: в 1998 році там вперше пройшов фермерський фестиваль, який задав моду на реконцепцію і пожвавлення занепадаючих під тиском супермаркетів старих ринків. У 2000-і підтяглися й інші столиці Європи. В європейських містах фудмаркети часто продовжують століттями сформовану історію місцевих ринків з локальними продуктами (в тому числі завдяки локальним постачальникам) - і за рахунок цього стають ще привабливішими як для туристів, так і для місцевих жителів.
Також гастромаркети переорієнтують традиційні ринки в сторону середнього та креативного класів городян - більш платоспроможних і одночасно більш вимогливих до якості товарів і послуг. Ці майданчики з'явилися в відповідь на запит жителів великих міст на нові формати розваг - не тільки поїсти, а й отримати максимум суміжних вражень, дізнатися нове і взагалі красиво витратити гроші.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Готельно-ресторанний бізнес, туризм, HoReCa Продажі, кол центр, робота з клієнтами