Третя кавова хвиля
Що це? Які ознаки і особливості закладів третьої хвилі. Давайте розбиратися!!!
Поняття «третя кавова хвиля» з'явилося в 2002-му році, а останнім часом звучить досить часто при позначенні позиціонування закладів і таїть в собі зміну культури споживання кави.У кав'ярнях третьої хвилі є певні ознаки. Давайте в них розбиратися!
- Використання нового різноманітного обладнання і цікавих способів заварки. З'явилися "альтернативні" кавоварки, варіації або крапельного методу заварки, або френч-преса і т.д.
- Підхід до пиття кави, як до чайної церемонії.
- Відсутність автоматизації - все частіше використовується ручний спосіб заварки, який іноді схожий на лабораторні досліди. Зважується мелена кава з точністю до десятих грама. Теж стосується обсягу і температури води. Без мірного стаканчика і точних каліброваних ваг справжній «альтернативник» кави варити не буде.
- Майже повна відмова від робусти на користь арабіки. Обжарка - світла. Як наслідок відсутність гіркуватості і з явним ухилом в кислинку.
- Використовують каву свіжого обсмаження від локальних обсмажників або навіть обсмажуть самі на місці (каву купують безпосередньо у фермерів в обхід великих компаній), а продукти - у місцевих виробників
- Використовують упаковку, яка розкладається швидко, фільтри з органічних матеріалів тощо.
- Особливу увагу приділяють помолу. Також часто використовують паперові або тканинні фільтри, покликані по максимуму відфільтрувати найдрібніші частинки кави та кавових масел.
- Під час заварювання каваю повинна максимально насичуватися повітрям - це дозволяє максимально розкрити грані смаку.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Готельно-ресторанний бізнес, туризм, HoReCa Маркетинг, реклама, PR Менеджмент, керування, KPI