Кулінарні тренди - 2021
Пандемія внесла корективи навіть у кулінарні тренди. Якщо раніше вони будувалися в основному навколо нових продуктів або звичних інгредієнтів, але в несподіваному виконанні, то в цьому році гастрономічна мода складається з концепцій.
1. Усвідомлений підхід до харчування тілаі розуму.
Дослідження ADM показало, що 31% споживачів вважають за краще купувати товари, що відповідають індивідуальним особливостям здоров'я, а 50% - повідомляють про те, що вибирають продукти з високим вмістом корисних інгредієнтів. Очікується, що велика кількість компаній зробить ставку на продукти, насичені поживними речовинами, які зміцнюють імунітет, покращують настрій і підвищують енергію. Хороший смак і колір також залишаються в пріоритеті.
2. Їжа на винос
Ще недавно ресторани пропонували скромне меню на виніс. Люди могли замовити піцу, китайську локшину, роли або бургери. У 2020 році безпрецедентно активно розвинувся напрямок Take Away під час режиму самоізоляції. У 2021 році ще більше ресторанів пропонуватимуть гостям можливість замовити додому будь-яку страву з меню і отримати її через 15-30 хвилин.
3. Корисний фастфуд
Власники мереж швидкого харчування вкладають великі гроші в розробку швидкої і корисної їжі. В меню фастфуд-ресторанів з'являється все більше страв з корисними і свіжими інгредієнтами. Наприклад, картоплю-фрі і смажені пиріжки замінюють овочеві салати, морквяні палички і яблучні дольки, в меню з'являються сендвічі з тунцем і гамбургери без глютену, консервантів і штучних добавок. Швидкість приготування при цьому залишається незмінною, а ціни такими ж. Концепцію здорового фастфуда називають fastcasual.
4. Штучне м'ясо
Практично щотижня на світовий ринок виходив новий продукт, зроблений на основі штучного м'яса. Спочатку були бургери і сосиски Impossible foods, потім штучний кролик, тунець, паштет, веганські в'ялене м'ясо в Whole foods, веганські фрикадельки в IKEA. Тренд в наявності, і в 2021 році він буде лише набирати обертів. Фахівці навчилися вирощувати штучне м'ясо в пробірці - такі нагетси планують продавати в KFC вже в наступному році.
5. Змішання смаків
Сидячи вдома в 2020 р, ми зрозуміли, як сильно нам бракує смакових відчуттів від авторської кухні і справжньої ресторанної їжі, і щосили експериментували з рецептами. Цього року палітра смаків буде розширюватися. Умамі із солодким сиропом, водорості з карамеллю, палений цукор в рибних стравах - цей рік стане роком експериментів, і можливо, нам відкриється щось зовсім нове. Очікуємо, що незвичайна палітра смаків перестане бути тільки шефською, ресторанною прерогативою і перейде до виробників. Поки ясно одне, цей рік точно пройде під смаком умамі + щось солодке/.
автор: Маніліч Яна
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Project management, управління проектами Готельно-ресторанний бізнес, туризм, HoReCa Менеджмент, керування, KPI