Трудова етика успішних студентів

Трудова етика успішних студентів

Клэнси Пейрис, старший менеджер з підвищення кваліфікації, CIMA/AICPA

Трудова етика - це набір цінностей, грунтованих на ідеалах наполегливої праці, самодисципліни і саморегулювання. Висока трудова етика буде невід'ємною частиною успіху як в навчанні в CIMA,так і в кар'єрі.

Формування хороших звичок, таких як зосередженість, цілеспрямованість або негайне завершення завдань сприятиме створенню хорошої робочої етики, але це завжди легше сказати, ніж зробити. Ось п'ять головних порад, як виховати в собі самодисципліну і досягти цілей навчання (і кар'єри) розумніше і швидше :

Порада номер 1.

Зосередьтеся на "чому" ви робите те, що робите. Як дорослий учень, ви будете більші мотивовані, якщо зможете зрозуміти, яку користь може принести вам потенційний результат. Тому продовжуйте нагадувати собі про мету ваших досліджень CIMA і про те, чого ви хочете досягти за допомогою цього в житті.

Дії:

Запишіть десять причин, з яких ви хочете здати CIMA іспити і помістить цей перелік на видному місці у вашому кабінеті. Спочатку вам буде важко придумати більше, ніж декілька причин, але дотримуйтеся цього завдання, і натхнення прийде. Коли ви відволікаєтеся або збентежені, нагадайте собі, "чому" ви робите це, і це дасть вам можливість зосередитися на критично важливому завданні.

Порада 2.

Контролюйте сьогодення. Ви контролюєте тільки справжній момент, що є відображенням загального напряму і характеру вашого призначення. Щоб завтра скласти іспити, тобі треба підготуватися до іспитів. Ви можете бути упевнені, що не відстанете від наміченої мети, зосередивши свою енергію на правильних завданнях.

Дії:

Заздалегідь плануйте тиждень (скажімо, кожен недільний вечір) і майте спеціальний календар (не список справ), де ви чітко розподіляєте день, час і тривалість вашого зайняття серед інших заходів на тиждень. Ваш календар допоможе вам сказати "ні" всьому, що не підтримує вашу мету (сказати "так" одній речі означає сказати "ні" багатьом). Осмислена рутина допоможе вам блокувати відволікаючі маневри. Пам'ятайте, що кожен продуктивний день сприяє продуктивному тижню, продуктивний місяць - це набір з чотирьох продуктивних тижнів і так далі. Кожен крок має значення для досягнення вашої мети.

Порада З.

Очистите простір. Робота в чистому і чистому місці може допомогти вам краще сфокусуватися і дати вам трохи спокою. Виділений простір з мінімальними відволікаючими моментами ідеально підходить для проведення ефективного і сфокусованого учбового зайняття і допоможе Вам в організації.

Дії:

Відключіть усі повідомлення на вашому комп'ютері і тримайте ваш мобільний телефон чимдалі, або відключите його, або відключите його повністю. Повідомте сім'ю і друзів, що ви вчитеся, щоб вони не турбували вас - ваші пріоритети не обов'язково є їх пріоритетами. Зміна обстановки - це усе, що треба, щоб ввести вас в учбовий режим. Якщо ви вважаєте за краще мати фонову музику під час навчання, інструментальна музика краще всього

Порада 4.

Перенесення акценту на затримку. Прокрастинация - це серія уникаючих дій і провал саморегулювання. Ви вибираєте приємні і прекрасні частинки життя, а не складні і стомливі - це цілком раціонально, зрозуміло і має сенс. Проте зволікання часто супроводжується рядом негативних емоцій, таких як відчуття провини, сумніву, неадекватність, відразу до себе, що призводить до більшого стресу і занепокоєння.

Дії:

Використайте прокрастинацию як персональний діагностичний інструмент, оскільки вона зазвичай говорить нам щось про себе. Необхідно визначити причини, по яких ви стикаєтеся з розривом між вашими намірами і діями, і розглянути питання, що лежить в його основі. Перевірте таблицю у кінці статті для допомоги з цим завданням. Ідеальний шторм зволікання зазвичай відбувається, коли неприємне завдання зустрічає людину, яка украй імпульсивна і не самодисциплин. Ніколи не буде правильного часу, настрою, настрою або місця - почніть зараз.

Порада 5.

Залишайтеся послідовними. Якщо ви хочете закип'ятити воду, ви повинні гріти її до тих пір, поки вона не закипить. Якщо ви продовжуватимете його нагрівати, то знадобиться більше часу, щоб вода закипіла, або вона ніколи не закипить. Те ж саме відноситься до ваших досліджень. Розпочніть спочатку з 30-хвилинної учбової сесії, потім зробіть коротку перерву, збільште тривалість вашої учбової сесії на 5 хвилин щодня, поки вона не досягне 50 хвилин. Підтримка цього ритму буде вигідна Вам упродовж усього Вашого навчання.

Дії:

Диференціюйте дозвілля і навчання. Виділіть час, щоб винагородити себе після завершення певної кількості навчання. Піти на прогулку/бег/плаванье, дивитися телевізор, слухати музику - робити все, що робить вас розслабленими і щасливими.

Нагородити себе після зайняття (не раніше!). Ви можете піддатися спокусі пограти у відеогру, подзвонити другу, щоб надолужити прогаяне, переглядати соціальні мережі впродовж п'яти хвилин, а потім почати навчання - цей бродячий заклад в довгостроковій перспективі виявиться шкідливим. Нарешті, пам'ятайте, що ви можете не досягти пункту призначення відразу, але ви можете змінити напрям подорожі за ніч. Продуктивність - це енергія і зосередженість (а не кількість часу, витраченого на одне завдання) - для максимальної продуктивності і мотивації, подумайте про спринти, а не марафони, а потім відпочивайте..

Чому ми зазвичай тягнемо час?               

  • Що ми можемо з цим зробити?
  • Занепокоєння, страх або віра в те, що у вас немає необхідних навичок і здатності виконувати важке або складне завдання.   
  • Оберніться до страху, контролюйте його і продовжуйте працювати разом. Успіх приходить не від фінішу, а від початку.
  • Перфекціонізм - перфекціоністи бояться бути нездатними виконати завдання ідеально і мають тенденцію відкладати його як можна довше.   
  •   Зосередьтеся на завершенні, а не на досконалості. Просто намагатися і робити це добре краще, ніж взагалі не починати. Прославляйте мікромоменти досягнень.
  • Негатив, цинізм або звинувачення інших.   
  • Візьміть на себе відповідальність за свої успіхи, досягнення і невдачі. Більшість людей терплять невдачу, тому що не починають. Зробіть невеликий крок і послідовно рухайтеся вперед.
  • Плутанина навколо пріоритетів і нездатність відрізнити зобов'язання від варіантів.  визначте завдання, які важливі для досягнення ваших цілей. Використайте правило 80/20, також відоме як принцип Парето.
  • Лінь, відсутність енергії або мотивації.   
  • Нагадайте собі про наслідки зволікання. Постарайтеся виконати декілька дрібних завдань, щоб дати вам почуття задоволення. Упевніться, що нагородили себе після виконання завдання.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Бізнес освіта, MBA Бухгалтерія, облік та податки Фінанси, кредит, банківська справа