Як боротись з тривожністю

Як боротись з  тривожністю

Під час карантину стало зрозуміло, як сильно обмеження впливають на наше психічне здоров'я

Занепокоєння персоналу: головний виклик коронавірусу для бізнесу

Ембер Коуберн, засновник Інструктора з першої допомоги у галузі «Працюючи добре» та «Психічне здоров’я»:

Тривога - це потужна емоція. Це первинна реакція духу і тіла, коли ми думаємо, що нам загрожує небезпека. Тривога може проявлятися у величезному ряді фізичних симптомів, включаючи головний біль, розлад шлунку, нудоту та багато іншого. 

Коли ми відчуваємо занепокоєння, ми іноді вступаємо в нездорові процеси мислення. Поширений варіант «катастрофізації», коли ви ірраціонально уявляєте, що все матиме найгірший можливий результат.

Тривога - це нормальні емоції. Кожен переживає це в якийсь момент, і це може бути корисною реакцією на те, що викликає у нас почуття дискомфорту. Наприклад, почуття тривоги щодо проведення презентації не є незвичним, а згодом ми можемо відчути величезне полегшення чи винагороду.

Важливо також зазначити, що відчуття підвищеного рівня тривожності під час спалаху коронавірусу є нормальним явищем. Це час підвищеної невизначеності, страху та занепокоєння здоров’ям. Усе це може посилити почуття тривоги.

На жаль, деякі люди відчувають високий рівень тривоги або постійно відчувають тривогу. Якщо заздалегідь не керувати цим видом тривоги, це може виснажувати. Коли тривога негативно впливає на повсякденне життя або обмежує нас, тоді це може бути діагностовано як тривожний розлад.

З огляду на це, давайте дослідимо ефективні механізми подолання, щоб допомогти собі, нашим колегам та нашим командам управляти тривожністю.

Щоб стежити за власним рівнем тривожності :

  • Визнайте будь-які тривожні думки, але не дозволяйте їм охопити вас.
  • Спробуйте заспокоїти тривожні думки, приділяючи час відпочинку. Використовуйте такі стратегії, як медитація, уважність, йога, читання або розмова з друзями чи родиною.
  • Запишіть речі, які вас турбують, щоб розвантажити ці почуття. Якщо вони продовжують існувати, спробуйте кинути виклик тривожним думкам за допомогою раціональних відповідей, які, як ви знаєте, є правдивими.
  • Також можуть бути корисними списки справ, розклади та денні чи тижневі плани. Рутина заспокоює занепокоєний мозок.
  • Зосередьтеся на своїй роботі та обов’язково розміркуйте над досягнутим.
  • Слідкуйте за своїм загальним самопочуттям. Продовжуйте займатися легкими фізичними вправами, лягайте спати раніше, щоб більше відпочивати, залишатись зволоженим, на свіжому повітрі та підтримувати контакт з друзями та родиною.
  • Виділіть час на самообслуговування перед сном. Прийміть ванну, послухайте керовану медитацію або почитайте книгу перед сном. Сон має вирішальне значення для доброго психічного здоров’я, тому відкладіть технологію і витратьте півгодини, щоб заспокоїти мозок перед сном.

Якщо ви керуєте командою:

  • Майте на увазі різний рівень тривожності серед людей.
  • Спробуйте підвищити дух команди, будучи послідовним і позитивним лідером.
  • Перевірте добробут співробітників за допомогою індивідуальних відеодзвінків. Дозвольте їм висловити свої думки та висловити свої занепокоєння. Зрозумійте, як вони почуваються. Це може відрізнятися для вас, а слухати - неоціненна навичка.
  • Почніть дзвінки команди з легкої розмови, щоб покращити настрій.
  • Розробіть зі своїми працівниками оздоровчі плани дій і нагадайте їм, що вони можуть поговорити з вами, якщо вони відчувають тривогу.
  • Вимкніть будь-які панічні розмови чи безрезультатні спекуляції у вашій команді, оскільки це може завдати шкоди психічному здоров’ю когось.
  • Покажчик для авторитетної служби підтримки психічного здоров’я у вашій країні. Нагадайте своїй команді, що ви дбаєте про їх психічне здоров’я та добробут.

Якщо ви підтримуєте колегу або товариша по команді:

  • Щодня заїжджайте до них і дивіться, як вони. Відеодзвінок, коли це можливо, щоб встановити міцніший людський зв’язок.
  • Нагадуйте їм, що ви там для них і що вам все одно.
  • Запропонуйте пропозиції того, що вам здалося корисним. Діліться хорошими Інтернет-ресурсами.
  • Уникайте надсилання посилань на статті новин, оскільки це може здатися надзвичайним.
  • Будьте добрими, розвивайте зв’язок із товаришем по команді та покажіть їм, що ви там для них практично.
  • Повідомте свого менеджера, якщо ви стурбовані своїм партнером по команді або вважаєте, що їм потрібна додаткова підтримка протягом цього часу.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Бухгалтерія, облік та податки Менеджмент, керування, KPI