Ще більше діджиталізації – а ви встигаєте за змінами?

Ще більше діджиталізації – а ви встигаєте за змінами?

Для досягнення значних успіхів і для вироблення нових підходів ведення бізнесу вже добра половини компаній всього світу застосовують digital-стратегію в своїй практиці.

У певному сенсі вона перетворилася у власну стратегію бізнесу, що допомагає вирішити значущі проблеми та залучити якомога більше клієнтів. Зараз організації, які ігнорують цифровий маркетинг та не використовують його в своїй стратегії, залишаються на крок позаду конкурентів.

Тенденція до збільшення споживання інтернет-послуг стійка і незаперечна. А особливо в світі останніх змін споживацьких звичок, простимульованих обмеженнями, які пов’язані з ковідною пандемією та її наслідками. Всі потенційні покупці, а це величезна аудиторія людей, значний час перебуває в інтернет-мережі, і дуже важливо вміти впливати на неї саме в цьому каналі. У режимі реального часу необхідно сканувати аудиторію, на яку спрямований ваш продукт чи контент, дізнаватися її переваги, ступінь лояльності або можливі зауваження.

Кожен день підприємцю необхідно вирішити велику кількість проблем і долати безліч перешкод на шляху до досягнення цілей. Хороша команда, злагоджена робота допомагають йому, а автоматизація процесу з мінімальними витратами ручної праці прискорює процес. Спираючись на digital-маркетинг, робота стає продуктивніше в рази, а помилки і втрати зводяться до мінімуму.

Можливість аналізувати власні дії, переваги партнерів, положення на ринку, активності конкурентів і нові майданчики для реклами виводить бізнес на якісно новий рівень, що позначається і на валовому доході. Відмінною рисою такого підходу до маркетингу від інших є розширення платформи взаємодії з клієнтами. І це не тільки інтернет, телебачення, а й персональні ґаджети (sms, mms, мобільні додатки, месенджери) і використання всіх навичок і знань споріднених наук.

Ефективною цифрова стратегія буде в разі продуктивної роботи всієї команди та інтернет-маркетологів зокрема. Важливо вміти швидко реагувати на пропозиції, які виявляє діджитал маркетинг та вміло аналізувати власні дані і своїх конкурентів, постійно залучати покупців, динамічно змінюючи властивості товару і способи реклами. З цієї причини кожна велика компанія має потребу в грамотній цифровій стратегії та digital-фахівцях, котрі вміють розкрутити контент у всіх інформаційних сферах і створити грамотну комунікацію до споживача.

Інвестування в digital-агентства або в розвиток власної маркетингової групи компанії є одним з ключових факторів успіху. Головне завдання digital-маркетингу для компанії – пошук нових способів і сфер взаємодії з аудиторією, залучення клієнтів і налагодження контактів на всіх етапах реалізації корпоративної стратегії.

26 вересня 2020 року в Києві стартує програма навчання від британського Королівського інституту маркетингу (CIM), яка починається саме з модулю «Marketing & Digital Strategy». А оскільки ключовим фактором успішності втілення будь-якої стратегії є ресурси (як матеріальні та інтелектуальні, так і людські), в програму включено модуль «Resource Management». Заключний модуль програми – «Innovation in Marketing» дозволить виробити відкритий, сміливий погляд на розвиток окремих продуктів та компанії в цілому. Вся програма навчання триває з вересня по червень.

Програма Diploma in Professional Marketing призначена для фахівців з маркетингу та інтернет-маркетологів, а також вона безперечно буде корисною керівникам маркетингових підрозділів, які прагнуть розвивати бізнес в digital-середовищі.

Реєстрація слухачів на програму ще триває, деталі тут.

Відгук випускниці програми Diploma in Professional Marketing 2020-го року

Валерія Кузьменко, засновник агентства з управлінського консалтингу SalesTech (SalesTech запускає бізнеси, нові продукти в IT, технологічних компаніях, впроваджує стратегії спільно з командою), Ambassador WTECH з продажу в IT / Tech, ФАУНДЕР продуктового IT ком'юніті IT Product People.

Надаємо відгук мовою оригіналу.

Я долго выбирала специализированный международный вуз, где я хотела систематизировать знания по маркетингу, получить доступ к лучшим мировым практикам, и, обязательно, с практическим применением полученных знаний в компаниях! У меня были высокие требования к вузу. Мне было важно получить международное образование по маркетинговой стратегии, метрикам, digital маркетингу. Я выбрала CIM – институт с самым большим в мире комьюнити маркетологов - 30 000 человек!

У CIM богатая история. В 1952 году Его Королевское Высочество принц Филипп, герцог Эдинбургский, стал попечителем Института, сменив короля Георга VI, который был назначен в 1937 году первым королевским патроном CIM. В 2019 году Его Королевское Высочество принц Уэльский стал новым покровителем CIM.

Кроме всего этого, CIM дает маркетологам-практикам и СМО с большим опытом работы возможность систематизировать знания, выйти на действительно стратегический уровень и получить Diploma in Professional Marketing! Эту программу выбрала я.

Лекции Ярослава Гуменюка слушали «открыв рот». Он крутой профессионал, поражает обилием кейсов и своей экспертизой. Очень нам помог войти в колею, я и мои одногруппники с большим азартом выключились в работу. Наше обучение по выходным и выполнение домашних заданий по ночам, учитывая загруженность по работе 10-12 часов, семью – ещё тот челлендж, должна вам сказать.

Лидия Пащук – женщина-пример, любовь с первого взгляда! Такой энергичной, умной, все успевающей женщины я еще не видела! Очень рада знакомству с Лидией!
Лидия Морозова – диджитал стратег, открывшая нам «секреты» диджитал стратегий, лучших диджитальщиков, приглашённых практиков, которые делились с нами экспертизой и кейсами!


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Project management, управління проектами Менеджмент, керування, KPI