Як зробити співробітників продуктивніше під час роботи з дому
Поговоримо про те, які проблеми можуть виникнути під час віддаленої роботи, як допомогти своїм співробітникам їх вирішити і як мотивувати в нинішній ситуації.
Зворотний бік дистанційної роботи: що може знижувати продуктивність. Давайте розберемо 4 найпоширеніші причини низької працездатності співробітників, не враховуючи прокрастинацію:
- Зниження рівня контролю. Що робити HR?
- Відсутність доступу до необхідної інформації
- Відсутність самоконтролю
- Незбалансованість роботи і особистого життя
Як допомогти співробітникам перейти в онлайн?
Навіть ті співробітники, хто в офісі відрізнявся високою продуктивністю, можуть на період адаптації до онлайн-режиму відчувати її зниження. Що може зробити HR?
- Створіть свої правила
Перше, з чим стикаються співробітники, що працюють віддалено — це зниження швидкості комунікації. Домовтеся в командах, який максимальний час необхідний на відповідь в загальному чаті. Наприклад, це 15 хвилин.
Ще одне важливе правило — писати по роботі можна тільки в робочий час. Працюючи вдома, співробітники часто не можуть зберегти баланс між роботою і особистим життям. В результаті, багатьом здається, що вони працюють мало не цілодобово, а значить — вигорають.
Ну і найголовніше — в робочий час кожен співробітник повинен бути на зв'язку і не пропадати без попередження.
- Домовтеся, як будуть проходити дзвінки
Обговоріть з персоналом, яким чином їм зручніше спілкуватися: з камерою або без. Наприклад, щоденні мітинги можна проводити і без включеної камери. Це поліпшить якість зв'язку і знизить рівень стресу у співробітників. Що стосується корпоративних заходів або зустрічей 1: 1, то намагайтеся бачити співрозмовників, щоб зробити онлайн-зустріч хоч трохи комфортніше для них.
- Попросіть прибрати картинки з аватара офіційного аккаунта
Незалежно від того, де відбувається ваша комунікація, попросіть співробітників поставити своє справжнє фото на аватар. Це може зняти частину питань і незручних моментів, особливо у великих компаніях. Наприклад, коли потрібно терміново знайти колегу, з яким ти рідко спілкуєшся, а в пошуку тільки фото котиків та песиків 🙂
Така ж вимога стосується справжніх імен і прізвищ.
- Додайте неофіційного спілкування
Багато компаній роблять помилку, коли забувають перевести корпоративні звички в онлайн. Для багатьох людей робота — не тільки завдання і мітинги. Це і приємне спілкування вранці біля кавомашини, гра в настільний теніс на перерві, обговорення останніх новин.
Наприклад, HR-команда компанії IT Svit впровадила кейс «Coffee break online»: два рази в день HR-фахівці створюють дзвінки під час яких можна випити кави і поспілкуватися з колегами.
Визначте, яким чином ведуть комунікацію співробітники у вашій компанії і просто організуйте їм онлайн-зустріч.
🧡 Докладнiше про це та про 4 мотиватора для співробітників на період віддаленої роботи читайте у блозi Hurma!
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг