5 уроків з управління ризиками від пандемії коронавірусу

5 уроків з управління ризиками від пандемії коронавірусу

Пандемія коронавірусу посилила управління ризиками, змусивши керівників та співробітників адаптуватися до віддаленої роботи, вивчати нові технології та знаходити різні способи обслуговування клієнтів.

У вебінарі та подальшому інтерв'ю з уроків управління ризиками з пандемії Марк Біслі, CPA, професор з бухгалтерського обліку KPMG та директор Ініціативи управління ризиками підприємства в Державному університеті Північної Кароліни в США, керівники досі вивчають важливе значення уроків з пандемії. Він заявив, що сподівається, що вони планування ризиків заздалегідь є вирішальним для успіху компанії. 

«COVID-19 допомогла більшій кількості людей, ніж раніше, зрозуміти, що одна проблема, яка є першопричиною, може повністю викликати ризик на рівні підприємства, який впливає на все», - сказав Біслі.

Як тримати управління ризиками на рівні

Бізлі окреслив п’ять принципів, які повинен застосувати бізнес, коли йдеться про управління ризиками: 

Ставте людей на перше місце. Пандемія коронавірусу змусила багатьох офісних працівників встановити свої ноутбуки на кухнях, їдальнях або домашніх офісах, де вони відвідують віртуальні зустрічі та виконують завдання в Інтернеті. Тижні та місяці віддаленої роботи висвітлили завдання перетворення будинку на офіс, особливо в сім'ях з дітьми, в яких обоє батьків працюють з дому.

Дуже багато людей піддаються стресу, сказав Біслі. Оскільки співробітники пристосовуються до роботи з дому, деякі стикаються із додатковими проблемами того, як діти навчаються поза школою. Компанії повинні визнати це та підтримувати своїх працівників.

Дистанційна робота також пропонує можливості та може допомогти галузям переосмислити свої стратегії найму.

"Я думаю, що для нас величезна можливість [.......] залучити нові кадри", - сказав він. «Я можу отримати новий кадр, працюючи в штаті NC, і вони живуть у Каліфорнії. Чому ні?"

Визначте "головне". Біслі сказав, що для бізнесу важливіше, ніж будь-коли, звузити свою увагу на тому, що він називає "головним", будь то продаж чи виготовлення товару чи пропонування послуги, необхідної для бізнесу. Що-небудь несуттєве може бути принесено в жертву, щоб зменшити витрати.

В якості прикладу він використав недавнє не надто вишукане перебування в готелі. До пандемії, сказав Біслі, в готелі були сніданок, щасливі години та автоматичне щоденне прибирання. Але цього разу простий сніданок подали у пластиковій тарі, щасливу годину скасували, а його кімнату прибирали лише за його бажанням.

Визначте ризики. Справа з наслідками пандемії на здоров'я та економіку створює нові ризики. Лідери бізнесу повинні визначити їх пріоритетними, сказав Біслі.

Наприклад, за його словами, як професор коледжу він готувався викладати онлайн-класи цієї осені. Ризик переходу до онлайн-класів полягає в тому, що викладачі можуть не мати технологій на початку семестру, а студенти можуть не мати надійного доступу до Інтернету або пропускної здатності для використання певних програм.

Підприємства опиняються в подібних ситуаціях, коли під час пандемії кількість нових ризиків зростає. Біслі сказав, що компанії повинні запитати себе: "Що може запобігти тому, щоб головне не відбувалося?"

Реагуйте на ризики. Після виявлення та визначення пріоритетності ризиків лідерам необхідний план дій. Вони повинні бути реалістичними, особливо в таких ситуаціях, як глобальна пандемія, сказав Біслі.

"Ми так звикли робити так добре, що можемо стати здобиччю до тенденцій до вдосконалення", - сказав він. " Давайте зреагуємо найкращим чином, але не будемо чекати, поки ми зможемо отримати ідеальну відповідь."

Планування заздалегідь може бути ключем до ефективного реагування. Деякі лідери бізнесу колись планували найгірші сценарії, сказав Біслі, але пандемія це змінює.

"Керівники казали:" Це не відбудеться. У нас немає часу на це. У нас сьогодні є більш важливі речі, над якими можна працювати, - сказав він. "Я думаю, що вони розуміють:" О, це було б дуже корисно, якби ми це зробили ".

Монітор та спілкування. Стратегії ризику можуть потребувати коригування часом, сказав Біслі, застерігаючи від створення планів на наступні роки.

"Є ще стільки невизначеності, що ми, як лідери, не повинні бути надто швидкими, щоб почати занадто далеко шукати 2021 рік", - сказав він. «Тому що криза все ще така реальна. Невизначеність змінюється так швидко. Зараз ми дуже короткострокові. І це, мабуть, добре і, мабуть, доречно. "

Деякі речі можуть змінитися, коли пандемія закінчиться. Наприклад, сесії стратегічного планування краще проводити особисто, ніж онлайн.

Інші речі можуть триматися, передбачив Біслі. Деякі компанії, ймовірно, продовжать віддалену роботу навіть після закінчення пандемії, сказав він. "Затвердження бюджету -  такі речі ми можемо робити віддалено".

Компанії також можуть дотримуватися нових практик, які клієнти застосували під час пандемії. Бізлі вказує на те, що його 85-річна мама вдячна за онлайн підбір продуктів. 

"Вона досить дотепна до технологій", - сказав він. "Вона зрозуміла, що робить замовлення продукту в Інтернеті. Вона на кшталт: «Я мала би це зробити давно».


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Бізнес освіта, MBA Бухгалтерія, облік та податки