Шляхи адаптації бізнесу до нових пост-кризових реалій

Шляхи адаптації бізнесу до нових пост-кризових реалій

Багато було написано про реакцію бізнесу на кризу COVID-19 - від управління готівкою та кредитами до вдосконалення управління ризиками та розробки протоколів безперервності бізнесу.

Протягом усієї пандемії ми спілкувалися з багатьма нашими членами. Ми завжди цінуємо внесок наших волонтерів - особливо у такі часи. Нещодавно зібрані дані можуть допомогти вам визначити можливості для збільшення вартості, коли ваш бізнес починає дивитися вперед до нових норм.

Окрім протоколів управління ризиками, волонтери поділилися трьома ключовими аспектами життєздатності бізнесу: працівників, клієнтів та ланцгів поставок.

Ставтесь до працівників як до наріжного каменю.

Поставити клієнта на перше місце - це поширена фраза та практика. Але жоден бізнес не може ефективно обслуговувати клієнтів без ефективних співробітників. Представляємо поради довгострокових інвесторів, підкреслюючи важливість розвитку лояльності серед працівників.

Можливості додати вартість включають:

  • Постійні положення про роботу на дому для працівників.
  • Розширення джерела кваліфікованих ресурсів для мінімізації опори на географічно зосереджену робочу силу.
  • Зосередження уваги на утриманні високоефективних працівників, якщо скорочення стануть неминучими.

Інвестиції в технологічні платформи, можливо, будуть необхідні для підтримки роботи в мережі. Але ці інвестиції можуть призвести до економії витрат за рахунок зменшення ваших витрат на нерухомість.

Багато компаній вже досягли значних успіхів у створенні гнучкої робочої сили, але ця пандемія, безсумнівно, переведе справи на новий рівень. Нові способи роботи - Управління відкритою робочою силою надає цінну інформацію про найкращі практики управління продуктивністю та ризиком.

Пристосовуйтесь до поведінки клієнтів.

Зміни в поведінці клієнтів - як це спостерігається на інтернет-порталах - перейшли на наступний рівень.

Між замовленнями на дому та роздрібними магазинами, споживачі замовляють більшість товарів в Інтернеті - від продуктових товарів та туалетного паперу до фітнес-обладнання. Це, ймовірно, триватиме разом із розвитком бізнес-моделі, що прямує до споживача. Однак для багатьох підприємств підтримання ключових відносин з клієнтами протягом цього часу буде вирішальним для довгострокового успіху.

Щоб отримати максимальну користь від своїх клієнтів:

  • Оцініть, де знаходиться ваша компанія, і визначте, де ви хочете, щоб компанія опинилася з точки зору цифрової трансформації нової економіки. Час може бути правильним для інвестування в програмне забезпечення для планування ресурсів підприємства (ERP) або управління відносинами з клієнтами ( CRM).
  • При необхідності розміщуйте клієнтів, але залишайтеся зосередженими на кредитній силі та кредитних лініях "правильного розміру". Для забезпечення стягнення врахуйте використання кредитного страхування або інших кредитних інструментів.

Хоча більшість компаній вміло керують прибутковістю продукції, мало хто з них приділяв належну увагу управлінню прибутковістю клієнтів. Ви можете використовувати інструмент Як керувати цінністю клієнта, щоб скласти повне уявлення про вартість окремих клієнтів та клієнтських сегментів для підвищення прибутковості.

Створення стійкості в ланцюзі поставок.

Від обмеженої кількості індивідуальних засобів захисту медичних працівників до надмірної залежності від джерел з будь-якої однієї країни, перебої в ланцюгах поставок викликали зростання уваги під час пандемії COVID-19. З таким акцентом на витрати під час відновлення після Великої рецесії 2008 року, інші міркування ланцюга поставок, можливо, не були належними.

Ці інструменти - аналіз казначейства та управління грошовими коштами та аналіз ланцюга вартості - пояснюють, як сформулювати розширений цільовий ланцюг вартості, який охоплює клієнтів, службовців, бізнес-операції та постачальників, а також цифровізацію та ширший контекст соціальних та екосистемних питань.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Бізнес освіта, MBA Менеджмент, керування, KPI