CIMA: безкоштовні ресурси для одужання бізнесу
CIMA запускає безкоштовний пакет, розроблений для одужання бізнесу, щоб допомогти економіці знову стати на ноги
27 травня 2020, Лондон - Привілейований Інститут Управлінських Бухгалтерів (CІМА), всесвітній лідер серед професійних організацій управлінських бухгалтерів, запустив Reimagine business resilience in the COVID-19 world, безкоштовний ресурс, що допоможе організаціям триматися під час коротко- та довготривалого розгалуження через кризу Covid-19.
Розроблений пакет, що базується на великому досвіді і твердих компетенціях членів CІМА у бізнесі і фінансах, забезпечить керівництво бізнесу трьома інструментами для планування змін до «після-covid 19» реальності і будування ділової пружності в часи невпевненості.
- The CGMA Horizon Scanner, який допомагає організаціям досліджувати можливі сценарії майбутнього і рекомендує, які заходи їм треба вжити, щоб зберегти їх майбутнє, об'єднуючи елементи, як наприклад, ланцюги постачання, нормативні бази, або поведінка клієнтів.
- The CIMA Strategic Scorecard, який розроблений, щоб допомогти організаціям проектувати їх майбутню стратегію і зосереджуватися на ключових проблемах (наприклад конкуренти, cashflow, проектне обгрунтування і ризик-менеджмент), щоб заохочувати одужання і зростання.
- The CGMA Business Model Framework, яка заохочує організації ставити сфокусовані на майбутньому питання навколо їх моделі підприємства і створювати додаткові цінності, щоб уникнути ухвалення рішень, які потенційно можуть привести до корпоративного краху у майбутньому.
Ендрю Хардінг FCMA, CGMA, виконавчий директор CIMA: "Covid-19 і в результаті строгі обмеження кинули виклик давнім діловим припущеннями і правилам роботи.
Ми не знаємо, як довго ця пандемія впливатиме на глобальні економіки, і навіть коли строгі ізоляції будуть пом”якшені, повернення до звичного бізнесу не станеться.
Організації повинні «перевпровадити» процеси і змінити їх моделі, аби відобразити новий світ з різними способами ведення бізнесу.
Він додав: "Ми захотіли зробити щось для більшої користі і поставили багаторічний досвід наших членів у бізнесі та фінансах на службу бізнесу в міру того, як вони адаптуються до нових норм. Це важливо, що ми стоїмо за хорошими бізнес-структурами і їх працівниками і допомагаємо їм ставати на ноги, щоб досягти життєздатного одужання в зміненому довкіллі, що змінюється постійно".
У наступні тижні СІМА випустить п'ять додаткових посібників "Як діяти" для надання подальшої допомоги вразливим підприємствам, що включають:
- Як тримати ваші фінанси в порядку
- Як отримати більше допомоги від уряду
- Як адаптувати вашу бізнес-модель
- Як оптимізувати ваші ланцюги поставок
- Як створити стійкість до майбутнього
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Project management, управління проектами Менеджмент, керування, KPI