Уніформа співробітників. Важливість питання
Власники закладів часто задаються питанням щодо уніформи персоналу.
Тут важливо не недооцінювати важливість даного питання. Одні вважають за краще економити на уніформі і просто визначають якийсь дрес-код для всіх співробітників (білий верх, чорний низ, наприклад), а інші підходять до цього питання більш серйозно і замовляють для співробітників уніформу.
Чому важливо вибрати гарну уніформу і витратитися на неї?
По-перше, якісна і стильна уніформа створює приємне враження у гостей про сам заклад і формує у них бажання відвідувати його знову і знову.
По-друге, правильно підібраний дизайн уніформи, тканину і якісне пошиття позитивно впливають на персонал, створюючи у нього відчуття високого статусу і значимості.
Ну, і нарешті, одяг ваших співробітників є ненав’язливою рекламою закладу.
Ось чому правильний вибір уніформи для персоналу дуже сильно впливає на успішність існування вашого закладу.
На що ж варто звернути увагу при виборі уніформи?
- Відповідність стилю закладу.
Одяг персоналу не повинен бути надто яскравим, надмірно химерним і вже тим більше – безглуздим. Він повинен гармонійно вписуватися в загальну концепцію вашого закладу, доповнювати його стиль і відображати “характер”.
- Брендований дизайн.
Замовляючи уніформу, не забувайте про таку прекрасну опцію, як нанесення логотипу закладу. Адже це буде прихованою рекламою і, таким чином, сприяти більшій впізнаваності вашого бренду.
- Зручність і комфорт.
Тут, напевно, не потрібно ніяких пояснень. Але все ж нагадати про цей пункт варто. У закладах нерідко можна побачити офіціантів, які раз у раз поправляють незручні предмети одягу. А це, погодьтеся, не комільфо.
- Функціональність.
Уніформа повинна бути не тільки стильною, зручною, але і функціональною. Тому варто заздалегідь подумати про необхідну кількість кишень на фартусі офіціанта, наприклад.
- Практичність.
Дуже багато що залежить і від правильно підібраної тканини, аксесуарів і фурнітури – тканина повинна бути не надто маркою, легко відпиратися і чиститися; фурнітура та аксесуари не повинні заважати при роботі.
- Індивідуальний пошив.
Виготовлена уніформа повинна сидіти на кожному співробітнику закладу як влита. В іншому ж випадку, наскільки б красивою і дорогою вона не була, належного враження на відвідувачів вона не справить.
- Якість пошиття.
Одяг повинен бути зшитий з урахуванням найвищим вимог якості, щоб справляти найкраще враження на ваших гостей. Крім того, в цьому випадку і прослужить він набагато довше.
Пам’ятайте, що найчастіше перше враження, яке складається при вході в заклад, є незмінним протягом тривалого часу. Ось чому так важливо підходити до питання придбання уніформи з усією відповідальністю і не економити на тому, на чому цього робити не варто.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Готельно-ресторанний бізнес, туризм, HoReCa Менеджмент, керування, KPI