Можливості аналітики для завантаження готелю. Інструменти залучення гостей
Вивчайте аналітику, робіть акценти, оперативно реагуйте на зміни ринку і результат буде відповідний!
На сьогоднішній день сформовано чітке розуміння важливості аналітики. Від того, чи достатньо добре буде проведено аналіз сайту, чи є він постійним і чи буде проведено коригування контенту абокампанії, буде залежатибезпосередньо результат збільшення прямих бронювань.
Якщо коротко, то існує, як мінімум, 3 причини, для чого необхідна аналітика сайту готелю:
- Ви зможете отримати більш чітке уявлення про те, хто відвідує сайт готелю, в який час більшість людей відвідують сайт і через які джерела вони знаходять готель.
- Ви зможете відстежити шляхи клієнтів по сайту, кількість кліків, найбільш відвідувані сторінки, встановити цілі і бачити конверсії, а також багато іншої корисної інформації.
- І, нарешті, визначити, який канал дистрибуції є найбільш цінним і який з них найбільш ефективний для вашого готелю.
Найперше, що необхідно зробити, це встановити лічильник Аналітікс на сайт готелю.
Гугл Аналітікс - аналітичний сервіс від компанії Google, лічильник якого легко при установці на сайт дає можливість збирати всі необхіднідані для аналізу. Можна вимірювати його інструментами геолокацію, джерела трафіку на сайт, поведінкові характеристики, глибину перегляду сторінок, конверсії та багато іншого. Отримані дані дають повну картину і розуміння, на що можна зробити акцент і що необхідно змінити для поліпшення результату.
Слід також не випускати з уваги показник відмов і користувачів, які вже заходили на сайт готелю раніше.
Сьогодні хотіла б звернути увагу на такий корисний інструмент, як UTM- мітка. Визначення: UTM-мітки - це універсальний інструмент, що дозволяє передавати додаткову інформацію про параметри переходу відвідувача з будь-якого майданчика в систему веб-аналітики. Це свого роду теги, які додають в адресний рядок сайту або сторінки. Тобто, більш простими словами, вони потрібні для того, щоб отримати детальну інформацію по кожному з джерел трафіку. Їх використовують для відстеження ефективності рекламної кампанії або щоб дізнатися про інші джерела трафіку. Але розміщувати UTM-мітки слід строго за правилами, щоб вони були ефективні. Сьогодні немає необхідності створювати їх вручну. Є автоматичні сервіси.
Також активно працює і дає результати жівосайт. Так, є,звичайно, безкоштовна версія. Але платна версія має набагато ширші можливості, вартість зовсім недорога і окупає себе вже після першого бронювання.
Вивчайтеаналітику, робіть акценти, оперативно реагуйте на зміни ринку і результат буде відповідний!
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Готельно-ресторанний бізнес, туризм, HoReCa