Стратегічна активність управління 2020. Запрошуємо на корпоративний тренінг
Тренінг: "Ведення переговорів та Сервісне Обслуговування" Продаж та переговори - це поєднання: 1️⃣ якості 2️⃣ компетентності 3️⃣ емоційності Саме професійний розвиток персоналу, команди та компанії, формує і дає НОВІ МОЖЛИВОСТІ.
Практична робота на відкритих тренінгах по Менеджменту та сервісному ОБСЛУГОВУВАННІ для підприємців та власників бізнесу ми маємо можливість проводити на регулярній основі!
✏️ Власник бізнесу може:
- Мотивувати персонал
- Делегувати обов'язки
- Впливати на зміни в бізнесі
✏️ Як це робити ефективно та які послідовні дії важливо використовувати:
- ✔️ Аналізуй ситуацію
- ✔️ Приймай рішення
- ✔️ Став цілі (особисто та персоналу)
- ✔️ Плануй діяльність
- ✔️ Організовуй діяльність
- ✔️ Контролюй результати
- ✔️ Влаштовуй подачу зворотнього зв'язку працівникам!
- ☝️ Стратегічне планування;
- ☝️ Ведення домовленостей;
- ☝️ Формування корпоративного контенту;
- ☝️ Умови в роботі та увага до персоналу;
- ☝️ Якісні методи формування команди;
- ☝️ Стилі поведінки в конфліктних ситуаціях;
- ☝️ Види поведінки працівників.
✏️ Це лише частина наших тематичних блоків, які ми змогли б опрацювати сьогодні!
👍 Дякуємо за продуктивну роботу, високу активність, дискусії та завжди пошук нових інструментів!
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини