Комуінікація змін для неприбуткового сектору. Запрошуємо ознайомитись з деталями в відео від компанії "Фанк і Консалтинг"
Більшість громадських проектів та діяльності спільнот націлені на реформу, зміну, трансформацію і розвиток. А що ж їм варто змінити в собі аби досягати успіхів? Про це короткі підказки у відео з тренінгу по маркетингу змін.
У відео коротка есенція порад для тих,чия діяльність націлена на трансформацію, розвиток і зміну культури чи поведінку інших.
Одна з порад - слідувати формулі IDEA. Її дослідники гарвардського інституту визначили як формулу успішнього сучасного бренду для громадських організацій. Але вона буде цікавою і для бізнесів, бо базуєтьс на принципах новітнього лідерства та цінності побудови звя"язку з аудиторією як партнерами, а не лише споживачами послуг.
Це відео, а також інші короткі відео матеріали про теорію коробок та комунікацію змін зможете знайти на сторінці у Фейсбуку https://www.facebook.com/funki.consulting/
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини