ВР України прийнято Законопроекти №1209-1, №1210. Трансферне ціноутворення 2020
Верховною Радою України у другому читанні прийнято проєкти законів №1209-1, №1210
Верховною Радою України у другому читанні прийнято проекти законів №1209-1, №1210
запрошуємо на семінар:
Трансферне ціноутворення 2020 на Україні.
Законопроекти №1209-1, №1210: коментар адвоката.
Огляд всіх нововведень, які потрібно врахувати при складанні звіту за 2019 рік.
Пакет документів для суду (на що звернути увагу, щоб не переделиватьдоделивать документацію до судового розгляду. Яку первинку можна подоложіть під документацію) Як зробити звіт самостійно за мінімальні гроші.
Докладніше
В частині імплементації положень Плану дій BEPS зазначеними законопроєктами:
- запроваджено концепції оподаткування прибутку контрольованих іноземних компаній на рівні контролюючої особи;
- запроваджено трирівневу структуру документації для міжнародних груп компаній, яка включає в себе документацію з трансфертного ціноутворення (локальний файл), глобальну документацію (майстер-файл) та звіт у розрізі країн (country-by-country reporting);
- імплементовано положення 8-10 кроків плану BEPS щодо контролю за розподілом функцій, ризиків та нематеріальних активів всередині групи компаній, вдосконалення правил для операцій з сировинними товарами шляхом виключення обмеження на застосовування виключно біржових котирувань певних бірж та надання можливості використовувати котирувальні ціни на такі товари;
- визначено порядок проведення процедури взаємного узгодження, що передбачає механізм подачі заяви на розгляд справи за процедурою взаємного узгодження, вимоги до такої заяви, порядок дій компетентного органу, тощо;
- запроваджено концепцію оподаткування прирівняних до дивідендів платежів, що передбачає коригування за методологією та процедурами, передбаченими для контролю за трансфертним ціноутворенням, при здійсненні операцій з нерезидентами.
Пункт 1 Прикінцевих положень законопроекту щодо набрання чинності цим Законом з дня, наступного за днем його опублікування, не узгоджується з вимогами підпункту 4.1.9 пункту 4.1. статті 4 Податкового кодексу України, яким визначено принцип стабільності податкового законодавства України. За його змістом зміни до будь-яких елементів податків та зборів не можуть вноситися пізніш як за шість місяців до початку нового бюджетного періоду, в якому будуть діяти нові правила та ставки. Податки та збори, їх ставки, а також податкові пільги не можуть змінюватися протягом бюджетного року
Головне юридичне управління ВР України зауважило, що пункт 1 Прикінцевих положень законопроекту щодо набрання чинності цим Законом з дня, наступного за днем його опублікування, не узгоджується з вимогами підпункту 4.1.9 пункту 4.1. статті 4 Податкового кодексу України, яким визначено принцип стабільності податкового законодавства України. За його змістом зміни до будь-яких елементів податків та зборів не можуть вноситися пізніш як за шість місяців до початку нового бюджетного періоду, в якому будуть діяти нові правила та ставки. Податки та збори, їх ставки, а також податкові пільги не можуть змінюватися протягом бюджетного року
Джерело: https://www.mof.gov.ua/uk/news/parlament_pidtrimav_proiekti_pro_vdoskonalennia_administruvannia_podatkiv-1985, https://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=66520
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Бухгалтерія, облік та податки