Як стати кращим маркетологом

Якщо ви не знаєте продукт краще, ніж будь-який з клієнтів, ви не можете бути хорошим маркетологом. Не чекайте, поки інші члени команди навчать вас продукту; вивчіть його самостійно.

  Здобувши освіту за спеціальністю «Маркетинг», можна працювати в найбільших компаніях різних напрямків і відмінно при цьому заробляти. Сьогодні маркетинг вважається однією з найбільш затребуваних і прибуткових сфер діяльності, тому питання про те, як стати успішним маркетологом, вельми популярний.

В даному випадку одного освіти недостатньо, хоча це і є обов'язковою умовою.
Ваші знання в теоретичній частині професії безумовно важливі, але досвід цінується значно вище. Тому, вирішивши пов'язати своє життя з маркетингом, починати варто з малого, влаштувавшись на роботу, наприклад, асистентом маркетолога.
    Надалі доведеться пройти складний шлях саморозвитку, довго вчитися і осягати всі нюанси обраної професії. Отже, освіту і досвід - це дві перші і необхідні складові на вашому шляху до того, щоб стати успішним маркетологом. Але які ж ще фактори впливають на успіх в сфері маркетингу? Про це, розповість Володимир Тарасов в Києві, на семінарі "8 ступеней управленческого искусства", що буде проходити 14 червня  2020 гору. 

Особистісні якості
Людина, що вибрала для себе професію маркетолога, повинен мати цілу низку якостей, певним характером:
Відповідна сфера діяльності
Професія маркетолога на увазі цілий ряд обов'язків, які будуть значно відрізнятися в залежності від того, до якої галузі належить ваша компанія. Адже сьогодні існує не тільки професія «маркетолог», а й інші аналогічні спеціальності - «менеджер-маркетолог», «бренд-маркетолог», «менеджер з реклами» і т. Д. Всі ці посади мають власну специфіку, припускають різні вимоги і посадові обов'язки.
Внутрішнє бажання стати успішним маркетологом
    Мабуть, це і є основний фактор, що впливає на ваш успіх в професії. Вибравши для себе таку сферу діяльності, ви одночасно вибираєте і свій майбутній образ життя. Кар'єра зобов'яже вас бути активним, товариською людиною, а це відіб'ється на всій вашому житті.
    Можна здобути профільну освіту, але з якихось причин не стати маркетологом, а можна прийти до цієї посади з абсолютно іншої сфери і домогтися неймовірних результатів. Головне в цьому випадку - ваше власне прагнення.
Досягти успіху в області маркетингу можливо. Для кого-то цей шлях буде досить довгим і важким, адже доведеться розвинути відсутні якості, а хтось вже має в собі все необхідне. Але і в тому, і в іншому випадку досягти успіху в цій професії вийде тільки лише шляхом постійного саморозвитку, самовдосконалення, прагнення до поглинання інформації та спілкування з людьми.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Лідерство, тімбілдинг Маркетинг, реклама, PR Саморозвиток