Підсумки тренінгу «Клієнторієнтованість та конкурентоздатність музею» від 22 вересня 2019 року
В ході затвердження до друку методичного посібника "Розвиток клієнторієнтованості музейної послуги" його авторці Ользі Зайченко закидали "складність" теми для керівників музеїв в районних центрах. Хід та результати тренінгу показали актуальність теми
22 вересня відбувся тренінг за програмою https://www.trn.ua/trainings/78158/
На початку роботи виявлено, що власні мотиви учасниці тренінгу не усвідомлюють, і цілей на власну участь в тренінгу не ставлять, перекладають відповідальність за своє професійне зростання на організаторів та тренера.
Позитивний рефреймінг початкового стану учасниць (їх відповідей «я одним словом») дозволив акцентувати їх приховані сильні сторони («зв’язки у «молекулах») – креативність, характер, відповідальність – і полишити поза простору тренінгу самозакоханість, втому, скарги на навантаження (початкові ідентичності).
На початку були переконані, що музей послуг не надає і клієнтів не має. Найяскравішим висловлюванням було: «Клієнт йде в перукарню».
При підведенні підсумків тренінгу зазначили, що «розчарування не було, нудно не було, плідно працювали, знання поповнили, перезавантажились, зламали стереотип – переконались, що надаємо послугу, навіть розважальну, якщо за напрямком колекції, а також зрозуміли зв’язки між відвідувачем та клієнтом, що без роботи з клієнтами не буде відвідувачів».
Довіра до цього зворотного зв'язку виникає на основі того, що серед іншого група напрацювала усю піраміду логічних рівнів розвитку клієнторієнтованості як корпоративної компетенції музеїв історії населеного пункту - і чотирьома верхніми рівнями поділимося публічно:
Бачення майбутнього: громадяни громади захоплені своїм населеним пунктом, його історією, культурою, стилем життя. Раді тут жити, приймати гостей, розказувати про свій населений пункт під час власних подорожей.
Місія музею: гуртувати громаду довкола вивчення та популяризації історії та надбання населеного пункту, його громади в різні часи.
Ідентичність музею: центр об’єднання поколінь та громади, підвищення відчуття причетності та гордості.
Цінності: Задоволеність клієнта та відвідувача. Громадянське суспільство. Причетність. Демократія. Розвинений стиль споживання музейних послуг. Єдність. Альтернативний вибір музейної послуги. Прихильність.
І кажіть після того, що тема складна :)
Додамо, що тривав тренінг лише 8 академічних годин, а кількість учасниць склала 20 чол.
Тренінг відбувався за програмою https://www.trn.ua/trainings/78158/
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини