Облік в ресторані? Що і як враховувати?

Облік в ресторані? Що і як враховувати?

Відповідь дуже проста – потрібно враховувати всі, кожну дрібницю.

Автоматизація процесу продажів.

Перше завдання, яке вирішували системи автоматизації контроль виручки, для зменшення розкрадань з боку офіціантів.

У частині автоматизація продажів все системи сьогодні працюють приблизно однаково добре, важливо вибрати систему, яка буде мати:

  • розумну аналітику, система самостійно розуміє, які операції можуть призводити до розкрадань і надає власнику готовий звіт по ним.
  • інтелектуальне відеоспостереження, що дозволить побачити і відстежити кожен чек. Може показати звіт формату «все чеки з кавою без десерту». Про роботу відео розповім в одному з наступних листів.

Склад.

Після виконання завдання продажів, виникає ряд актуальних питань – а яка у мене собівартість? Скільки я заробляю з продажу салату цезар і шашлику? Для цього в системах автоматизації передбачений складський облік, калькуляційні карти на страви, складські документи.
В сьогоднішніх реаліях продуктових санкції і стрибків курсів валют контроль собівартості страв і закупівельних цін важко недооцінювати.

Заробітня плата.

Отже ми розібралися з продажем і складом, тепер логічно подумати про те, як і скільки платити нашим співробітникам?

Будь-який бізнес тримається на співробітниках і оплата праці кожного з них в ідеалі повинна бути:

  • своєчасної, розрахунок зарплати виробляється в реальному часі автоматично з урахуванням всіх можливих надбавок. Власник ресторану щохвилини знає актуальний стан розрахунків з працівниками і може виплачувати зарплату співробітникам хоч щодня.
  • прозорою, кожен співробітник повинен розуміти всі свої нарахування та утримання. Така інформація доступна співробітнику в режимі онлайн. 
  • мотивуючої, потрібно налаштувати автоматичні мотиваційні програми, вони заохочують співробітників за виконання планів продажів або досягнення інших показників.

У підсумку співробітники розуміють скільки вони заробили, скільки їм виплатили, що вони повинні робити, для того, що б заробити більше. Максимально виключаючи людський фактор, ми створюємо об’єктивну систему оплати праці виключаючи упередженість, особистісні відносини, людський фактор.

Фінанси.

Автоматизувавши роботу складу ми отримали інформацію про нашу валового прибутку так само у нас є дані про витрати на заробітну плату персоналу. Здається, що якщо відняти зарплату з валового прибутку то у нас залишається достатньо грошей.
А за фактом грошей не вистачає і прибутку немає.

Таким чином ми підійшли до 4 контору обліку, це виділення прибутку і повний облік всіх витрат нашого ресторану. Зафіксувавши всі витрати (такі як ЖКГ, інтернет, вивезення сміття, реклама та інше) ми розуміємо, що відбувається з нашими грошима.

Ми можемо побачити баланс нашого бізнесу включаючи взаєморозрахунки з працівниками та постачальниками в реальному часі. Так само в режимі реально часу доступний звіт «Про прибутки і збитки» показує «чистий» заробіток нашого бізнесу.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Бухгалтерія, облік та податки Готельно-ресторанний бізнес, туризм, HoReCa Менеджмент, керування, KPI