Персонал сьогодні - результати завтра!
Що робить Вашу компанію або бізнес успішним? Які основні фундаментальні складові приносять вам гроші? Як розвивати, впливати та покращувати фінансові показники? Кожен має робити свою справу! Я своєю займаюся більше 20 років на практиці!
Як збільшити продажі?
Як напрацювати нових клієнтів?
Від чого це залежить та як на це вплинути?!
Можливо все!
Є величезна кількість практичних і дієвих методів, які з успіхом можете застосовувати!
Аналізуючи складову будь-якого бізнесу, компанії, торгової марки, сфери обслуговування й т.п., можу впевнено сказати, що наш успіх завтра формується на трьох рушійних факторах:
- Персонал (професійність, ефективність та його якість)
- Товар/послуга/виробництво (якість того, що ви продаєте, пропонуєте, реалізовуєте)
- Маркетингова активність (реклама, діяльність в соц.мережах, мерчендайзинг і т.п.)
Кожен з цих факторів може показувати різний відсоток впливу на дохід вашої компанії!
Маючи практичний досвід роботи з персоналом більше 20-ти років в різних сферах діяльності, запевняю, що персонал - це основа Вашого успіху завтра!
І саме він дає від 50 до 70 % ефективності та результативності Вашої справи!
Саме персонал, його професійність, відповідальність, впевненість, компетентність, і, найважливіше, емоційне обслуговування та індивідуальниЙ підхід до кожного клієнта - це процвітання вашого бізнесу!
Створення сильної команди потребує:
- Якісного підбору кадрів;
- Структурного проходження адаптації в колективі та навчання працівника в період стажування або під час випробувального терміну;
- Використання корпоративних стандартів обслуговування, дотримуючись Європейських Стандартів Сервісу.
Все це - систематична робота з персоналом, яку важливо організовувати, впроваджувати та проводити якісно.
Ця робота мотивує персонал, розвиває професійність, компетентність та покращує продажі компанії!
Завжди є організації, які розуміють цю важливість та користуються проектною співпрацею з компанією “InsightIntegro”!
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Готельно-ресторанний бізнес, туризм, HoReCa Продажі, кол центр, робота з клієнтами Фінанси, кредит, банківська справа