Персонал сьогодні - результати завтра!

Персонал сьогодні - результати завтра!

Що робить Вашу компанію або бізнес успішним? Які основні фундаментальні складові приносять вам гроші? Як розвивати, впливати та покращувати фінансові показники? Кожен має робити свою справу! Я своєю займаюся більше 20 років на практиці!

Як збільшити продажі?

Як напрацювати нових клієнтів?

Від чого це залежить та як на це вплинути?!

Можливо все!

Є величезна кількість практичних і дієвих методів, які з успіхом можете застосовувати!

Аналізуючи складову будь-якого бізнесу, компанії, торгової марки, сфери обслуговування й т.п., можу впевнено сказати, що наш успіх завтра формується на трьох рушійних факторах:

  • Персонал (професійність, ефективність та його якість)
  • Товар/послуга/виробництво (якість того, що ви продаєте, пропонуєте, реалізовуєте)
  • Маркетингова активність (реклама, діяльність в соц.мережах, мерчендайзинг і т.п.)

Кожен з цих факторів може показувати різний відсоток впливу на дохід вашої компанії!

Маючи практичний досвід роботи з персоналом більше 20-ти років в різних сферах діяльності, запевняю, що персонал - це основа Вашого успіху завтра!

І саме він дає від 50 до 70 % ефективності та результативності Вашої справи!

Саме персонал, його професійність, відповідальність, впевненість, компетентність, і, найважливіше, емоційне обслуговування та індивідуальниЙ підхід до кожного клієнта - це процвітання вашого бізнесу!

Створення сильної команди потребує:

  • Якісного підбору кадрів;
  • Структурного проходження адаптації в колективі та навчання працівника в період стажування або під час випробувального терміну;
  • Використання корпоративних стандартів обслуговування, дотримуючись Європейських Стандартів Сервісу.

Все це - систематична робота з персоналом, яку важливо організовувати, впроваджувати та проводити якісно.

Ця робота мотивує персонал, розвиває професійність, компетентність та покращує продажі компанії!

Завжди є організації, які розуміють цю важливість та користуються проектною співпрацею з компанією “InsightIntegro”!


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Готельно-ресторанний бізнес, туризм, HoReCa Продажі, кол центр, робота з клієнтами Фінанси, кредит, банківська справа