Лідогенерація
Ключові фактори успіху лідогенерації — якісна база контактів із цільового сегменту та унікальна торгова пропозиція.
Лідогенерація — процес перетворення «незнайомців» на осіб, зацікавлених певною мірою у продукті чи послузі компанії і готових продовжувати комунікацію з нею.
Лідогенерація — поняття, знайоме всім, хто пов'язаний з продажами.
Це активне залучення та пошук потенційних покупців і партнерів із обраного компанією цільового сегменту. Сьогодні одним із ключових KPI відділів маркетингу та продажів є саме кількість лідів, залучених за певний період з допомогою маркетингових активностей.
Найчастіше лідогенерація асоціюється з інтернет-просуванням та контент-маркетингом, однак методів «вирощування» лідів значно більше.
Вибір методу залежить від того, в якому сегменті працює компанія — споживчому (B2C) чи корпоративному (B2B).
Для B2C ефективними засобами залучення потенційних покупців є інтернет маркетинг (сайт, соціальні мережі, тематичні форуми, контекстна та банерна реклама в пошукових системах), персоналізовані SMS та email розсилки тощо.
На рівні B2B дієва організація тематичних заходів, проведення ділових зустрічей, персоналізовані email розсилки, сайт, реклама в пошукових системах.
Відмінності у підходах до вибору інструментів лідогенерації на B2C та B2B ринках пов’язані з процесом прийняття рішень та мотивацією.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Маркетинг, реклама, PR Переговори, риторика, ораторське мистецтво Продажі, кол центр, робота з клієнтами