Тренінг "Управління фінансами - курс на прибуток" пройде 19 квітня!
Як це правильно зробити та уникнути касових розривів?
На підставі маркетингового дослідження підприємство вирішує такі три проблеми:
- які товари, роботи, послуги слід виробляти та в якій кількості?
- Як мають бути вироблені ці товари?
- Хто отримує, придбає чи зможе використати ці товари та послуги?
Підприємці зобов’язані визначати обсяг та джерела фінансових ресурсів, необхідних для виробництва і реалізації продукції, виконання фінансових зобов’язань перед бюджетом, банками, партнерами по бізнесу.
Дуже важливим у процесі управління фінансами підприємств є визначення такої проблеми в оборотних коштах, яка забезпечувала б мінімально необхідні розміри виробничих запасів, незавершеного виробництва залишків готової продукції для виконання виробничої програм.
https://www.facebook.com/events/638409023260239/
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини