Старт конференції по маркетингу 23 березня
Ефективний маркетинг = ефективним продажам та збільшенню прибутку??
Маркетинг повинен свою роботу здійснювати в тандемі з іншими підрозділами компанії:
- з виробництвом,
- логістикою,
- дистрибуцією
- і т.д.
Тільки в цьому випадку його роботу можна вважати ефективною.
Показник ефективності маркетингу - це співвідношення витрат на отриманий прибуток. Однак в чистому вигляді виокремити ту частину прибутку, яку згенерувати саме маркетинговий відділ, звичайно ж неможливо.
Тому прийнято оцінювати ефективність нікого міксу з маркетингу-продажу-комунікацій-сервісної служби та ін.
Все про маркетинг та продажі ви можете дізнатись, відвідавши конфреренцію Маркетинг і продажі", 23 березня
http://www.biznesproruv.com/
https://www.facebook.com/events/257878661819126/
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини