Чому важливо відвідати тренінг для адміністратора готелю? Дізнайтесь 18-20 березня

Тренінг "Результативний адміністратор готелю" планується 18-19-20 березня . Ви отримаєте: море нової інформації з психології гостя, конфліктології, активних продажів. Тренінг проходить виключно, як практикум.

На тренінгу ви зможете отримати знання та навики щодо:

  • розуміння типології гостей
  • отримання навиків продаж готельних послуг
  • ефективне спілкування по телефону з гостями
  • максимальне задоволення гостя на кожному етапі
  • розуміння роботи з конфліктними гостями та нештатними ситуаціями
  • навики роботи по стандартам високого сервісу
  • отримати допоміжні документи у роботі адміністратора

Запрошуємо на програму для адміністраторів готелю: https://treningiv.net/navchalni-prohr... Усі можливі навчальні програми ви можете подивитись у нас на сайті  treningiv.netУ Тренінг Центр Вікторії Буник тепер є три телеграм канали:

  1. Для керівників: https://t.me/Managertrening
  2.  Для працівників сфери HoReCa: https://t.me/HoReCatrening
  3. Для усіх хто навчає, консультує, розвиває людей (тренерів, Коучів, психологів):

https://t.me/Coachtrening

Відео: https://www.youtube.com/watch?v=qyEEGPxPkhc&t=290s

Інстаграм: viktoriabunyk

Приєднуйтесь та підписуйтесь на канал https://www.youtube.com/channel/UCZHkQtMKKDHE1V2QRyEXNyg?view_as=subscriber 

Розвиваємось разом


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини