Чому важливо відвідати тренінг для адміністратора готелю? Дізнайтесь 18-20 березня
Тренінг "Результативний адміністратор готелю" планується 18-19-20 березня . Ви отримаєте: море нової інформації з психології гостя, конфліктології, активних продажів. Тренінг проходить виключно, як практикум.
На тренінгу ви зможете отримати знання та навики щодо:
- розуміння типології гостей
- отримання навиків продаж готельних послуг
- ефективне спілкування по телефону з гостями
- максимальне задоволення гостя на кожному етапі
- розуміння роботи з конфліктними гостями та нештатними ситуаціями
- навики роботи по стандартам високого сервісу
- отримати допоміжні документи у роботі адміністратора
Запрошуємо на програму для адміністраторів готелю: https://treningiv.net/navchalni-prohr... Усі можливі навчальні програми ви можете подивитись у нас на сайті treningiv.netУ Тренінг Центр Вікторії Буник тепер є три телеграм канали:
- Для керівників: https://t.me/Managertrening
- Для працівників сфери HoReCa: https://t.me/HoReCatrening
- Для усіх хто навчає, консультує, розвиває людей (тренерів, Коучів, психологів):
https://t.me/Coachtrening
Відео: https://www.youtube.com/watch?v=qyEEGPxPkhc&t=290s
Інстаграм: viktoriabunyk
Приєднуйтесь та підписуйтесь на канал https://www.youtube.com/channel/UCZHkQtMKKDHE1V2QRyEXNyg?view_as=subscriber
Розвиваємось разом
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини