Техніки продаж
Що ж саме слід знати продавцю для ефективних продажів?
Техніка ефективних продажів допомагає підвищити рівень попиту товарів. Оскільки головна їх характеристика - «ефективність», дає прекрасний результат. Ефективність передбачає розвитку операцій в торгівлі. До ефективним продажам ставитися багатосекторної поняття. Наприклад, універсального поняття такого роду техніки високих продажів не існує. Оскільки тільки методом проб і помилок те чи інше підприємство зможе підібрати конкретно свою техніку і перевірити її на практиці.
Для підготовки до реалізації техніки ефективних продажів потрібен фахівець або група фахівців з удосконаленими навичками в продажах, з підготовкою до процесу торгівлі. Такий підхід, безсумнівно, принесе результативні рівні реалізації. Як придбати навички ефективними продажами? Для персоналу важливим професійним навиком стає вміння працювати з незгодою з запереченням, вміння перетворювати незацікавленість інтерес, байдужість - в потребу мати пропоновану вами річ або послугу. Для цього потрібна впевненість у собі і своєму професіоналізмі, стриманість, терплячість і такт. Розглянемо нижче всі чинники і структуру техніки ефективної реалізації.
Фахівець з техніки ефективних продажів повинен насамперед мати мотивацію та установки на успіх. Керівник при цьому повинен правильно проаналізувати та прослідкувати стиль роботи такої людини, неодноразово, а, навпаки, регулярно підживлювати працівника системою бонусів, премій, поїздок, всіляких пропозицій для кар'єрного зростання і т. д.
Такий висококласний фахівець повинен розуміти: успішні продажі - це його висока зарплата і, відповідно, - благополуччя. А це правильна ланцюгова реакція для роботи. Підсумовуючи важливі професійні якості продавця, потрібно врахувати знання його в психології спілкування, навички комунікації. Приміром, до останніх можна віднести: вміння вступити в контакт і створити атмосферу довіри між покупцем і продавцем, вміння керувати настроєм клієнта і т. п.
Техніка ефективних продажів включає в себе навички презентації продукту, експрес-виявлення потреб клієнта, коригування поведінки в мінливої ситуації або ж кардинальна зміна тактики у випадках, які вимагають цього (приміром, керований діалог).
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Маркетинг, реклама, PR Продажі, кол центр, робота з клієнтами