Додаткові продажі, розглянемо на тренінгу 23 березня

Як робити допродажу і не бути занадто нав'язливим.

Додаткові продажу не обов'язково повинні бути пов'язані з тиском на користувачів. У багатьох, хто чує слово "допродажу", реакція часто далека від позитивної. Їх основні відповіді "Це впаривание. Це маніпуляції. Це не працює".

Сьогодні ми розвіємо міф про те, що треба тиснути на користувача, щоб підвищити суму покупки.

Багатьох дратують продавці, які зосереджені на нав'язуванні товарів. Було б набагато краще, якби замість цього вони запропонували продукт, який буде нести цінність для вас. Якщо в першу чергу ви згадуєте саме такі приклади, при згадці доп.продаж, то зрозуміло, чому ви налаштовані негативно.

Але можна збільшувати чек і з користю для клієнта, без всяких нав'язливих пропозицій.

Додаткові продажу можуть бути відмінним інструментом, який не тільки приносить більше виручки (набагато більше виручки), а й допомагає вибудувати більш міцні відносини з користувачем.

Готові поділитись з Вами різними ефективними інструментами для збільшення продаж на конференції "Маркетинг і продажі", 23 березня https://www.facebook.com/events/257878661819126/


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини