Перехресні продажі

Коли і як застосовувати шаблон «Перехресні продажі»

Як вбити двох зайців одним пострілом - тобто продати клієнтові те, за чим він спочатку до вас взагалі не збирався? Більш того: як вибудувати продажу, щоб всі клієнти купували у вас більше, ніж планували?

Перехресні продажі припускають пропозицію додаткових (крім основних) товарів або послуг компанії. Мета - використовувати існуючі відносини з клієнтами таким чином, щоб продати більше. Шаблон «Перехресні продажі» дає можливість отримати якомога більше вигоди з ресурсів, продажів і маркетингу.
Головна перевага таких продажів для клієнтів - отримання більшої вартості (вигоди) з одного джерела за рахунок економії на пошуку додаткових продуктів (що).
Ще один безумовний плюс цього шаблону - почуття безпеки, яке він вселяє.

Клієнти, у яких встановилися довірчі відносини з компанією, зі спокійною душею довіряють їй знову, чого не можна сказати про їх сприйнятті нової компанії. Тому, пропонуючи додаткові товари і послуги, вкрай важливо продовжувати задовольняти запити - щоб незадоволені клієнти не відмовилися від початкового продукту. Для цього потрібне ретельне планування і підтримку товарного асортименту компанії.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Маркетинг, реклама, PR Продажі, кол центр, робота з клієнтами