Тренінг "Ефективний маркетинг", стартує 23 березня
Чому інструменти й технології маркетингу більше не приносять бажаних результатів?
Багато власників бізнесу й досі вірять, що маркетинг − це панацея, яка якимось дивом призводить до зростання продажів. Але чи можливим буде це диво при наявній організації маркетингових служб в українських компаніях, а також при використанні маркетологами традиційної логіки та інструментів?
Ось типові промахи українських компаній:
- придумали новий продукт, і лише потім почали міркувати, яку потребу якого споживача він задовольняє;
- якщо в компанії і (або) економіці настають кращі часи, функція маркетингу стає марнотратною і орієнтованою переважно на виконання фантазій власників;
- якщо в компанії і (або) економіці − гірші часи, функція маркетингу скорочується, він перетворюється на відділ статистики і спогадів про успішне минуле або на генератор акцій зі зниження цін
Чому інструменти й технології маркетингу більше не приносять бажаних результатів? Тому що рівень непередбачуваності ринків з кожним роком зростає, а попит уже давно не породжує пропозицію: пропозиція спричиняє попит. Відомі маркетологи сьогодні самі відхрещуються від власних інструментів недавнього минулого, пропонуючи ринку нові умовиводи. Зокрема, суттєво втратили актуальність маркетингові дослідження, стандартні маркетингові інструменти, типові конкурентні стратегії, орієнтація виключно на продукт і класичні методи комунікації зі споживачем.
Розглянемо це питання на нашій конференції https://www.facebook.com/events/257878661819126/
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини