Ефективні продажі
Битва за споживача, рівень навчання та розвиток персоналу
Світ змінюється дуже швидко, а у сфері бізнесу - стрімко. Саме тут розгорнулася вирішальна битва цього століття - битва за споживача. І багато компаній і великі транснаціональні корпорації, і спеціалізовані фірми середнього розміру, і маленькі сімейні магазини приймають виклик - обслуговувати краще, задовольняти клієнта - більше, ніж конкуренти. При цьому рівень навчання персоналу торгової фірми стає динамічним поняттям. Безперервне навчання сьогодні - умова адекватності мінливих умов. У багатьох компаніях усвідомлюють необхідність і економічну доцільність навчання. Керівники хочуть бачити підлеглих не просто виконавцями, а спиратися на ініціативних, відповідальних,професійно роблять свою справу співробітників. Для таких людей розвиток - це спосіб життя.
Перед успішними професіоналами продажів рано чи пізно постає проблема задоволення своєю роботою і навіть отримання задоволення від неї, виникає бажання розширити сферу своєї компетентності, з'являється потреба відповісти на ті виклики, які людина пред'являє сама собі, без яких би то не було примусів. Звичайні продавці починають прагнути до досягнень високопрофесійного рівня.
Усі ми є одночасно і споживачами, і продавцями різноманітних послуг або продуктів. З розвитком ринку клієнт став розумніший, він знає багато чого з того, що застосовують особисто до нього в ситуації продажу квартири, туристичної путівки і т.д. Рівень таких значущих і по-своєму напружених продажів, звичайно, загострює відповідальність продавця і підвищує вимоги до «чистоті» його роботи. Однак у простих продажах чутливість покупця як клієнта, споживача, як того, хто платить, загострюється з кожним днем. Зараз недостатньо лише запропонувати інформацію про товар або послугу, треба допомогти клієнту прийняти рішення, не затягуючи його, а й без тиску, зорієнтувати за допомогою консультації як інструменту продажів і додаткової послуги в переговорах.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Діловодство, секретаріат, АГВ Переговори, риторика, ораторське мистецтво Продажі, кол центр, робота з клієнтами