Системність бізнесу
Якщо мета – досягти значних успіхів у бізнесі, вкрай важливо стежити за тим, щоб, займаючись бізнесом, отримувати від цього процесу задоволення.
Людина добре робить те, що вона робить із задоволенням. Це важливий принцип, який можна застосовувати до будь-якої сфери життя. І бізнес – не виняток. Якщо мета – досягти значних успіхів у бізнесі, вкрай важливо стежити за тим, щоб, займаючись бізнесом, отримувати від цього процесу задоволення.
На жаль, цього не можна сказати про більшість сучасних бізнесменів. Власники компаній починають займатися бізнесом заради заробітку грошей, в результаті чого компанія перетворюється для них просто на засіб досягнення особистих цілей. Звідси виходить підхід «я важко працюю у своїй компанії, щоб заробити грошей і отримати від них задоволення в інших сферах життя».
Ситуація ускладнюється тим, що більшість власників будують свої компанії «на коліні», не володіючи знаннями про ефективну побудову бізнесу. В результаті у компаніях виникає хаос, який посилюється по мірі збільшення масштабів діяльності, при цьому власник продовжує замикати на собі всі ключові процеси, залишаючись самим вузьким місцем своєї ж компанії.
Багато власників бізнесу шукають вирішення своїх проблем у співробітниках або в організації продажів, у той час, як, найчастіше, проблема криється в самій бізнес-моделі компанії. Бізнес-модель – це відповідь на питання, що являє собою цей бізнес. Вона включає в себе розуміння цільової аудиторії компанії, її проблематики, існуючих на ринку рішень і концепції продукту, завдяки якому компанія стане вибором №1 для своїх потенційних клієнтів. Це основа успіху. Для побудови дійсно сильної і конкурентної бізнес-моделі важливо добре розуміти свій ринок – своїх клієнтів та конкурентів. Важливо, щоб компанія на регулярній основі проводила аналіз конкурентного оточення і актуалізувала свою конкурентну стратегію. Слід мати впевнену відповідь на питання: «Чому клієнт вважатиме за краще купити саме у нас?».
Також важливо, щоб цільовий ринок був досить великим, щоб компанії було куди рости. Постійне зростання є ключовим критерієм здоров'я бізнесу.
Про ситемність у бізнесі розповість представник Visotskiy Conculting на нашій конференції "Готельний та туристичний бізнес:тренди та інновації" 23 лютого в м. Хуст
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Готельно-ресторанний бізнес, туризм, HoReCa Маркетинг, реклама, PR Менеджмент, керування, KPI