Запрошуємо на тренінг "Тайм-менеджмент" 2 березня
Грамотно планувати свій час, нестача часу. Уміння відсортовувати важливі і першорядні справи від не надто нагальних справ
Більшість людей все частіше помічають той факт, що завантаження особистими справами і роботою настільки велика, що вони просто не знають, як все встигнути. Від такого завантаження і вічної нестачі часу у людини з'являється поганий настрій, млявість, дискомфорт і відсутність бажання, взагалі що-небудь робити. Щоб цього не сталося потрібно просто-напросто зробити одну важливу річ - зайнятися тайм-менеджментом або по-простому - навчитися грамотно планувати свій час.
Тайм-менеджмент - це здатність ефективно контролювати і управляти своїм особистим часом, яка полягає в умінні відсортовувати важливі і першорядні справи від не надто нагальних справ. І як тільки людина починає застосовувати цю здатність у своєму житті, у нього відразу пропадає вся суєта в справах.
А щоб розвинути в собі цю звичку потрібно знати основні правила тайм-менеджменту.
Про них розповімо на нашому тренінгу на тему "Тайм менеджемнт"
У сучасному світі будь-який менеджер намагається досягати поставлених цілей з найменшими витратами сил і часових ресурсів за допомогою грамотної організації всього робочого процесу. Це і є основою тайм-менеджменту.
В результаті навчання учасники освоюють практичні інструменти, завдяки яким зростає не тільки особиста результативність співробітника, але і командна результативність підрозділів на підприємстві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини