Побудова системного бізнесу

Системність , прибутковість, привабливість, ліквідність

Однією з тем на конференції "готельний та туристичний бізнес: тренди та інновації" - "? кроків побудови системного бізнесу". А тепер трохи докладніше.

Прийнято вважати, що системний бізнес – це автономна робота колективу без операційного втручання власника. У кожного співробітника є ряд інструкцій, що дозволяють йому працювати і не звіряти кожну дію і рішення з керівником. Аби у випадку, коли керівника немає на місці, бізнес не втрачав прибуток і час на прийняття термінових рішень. Про те, що розуміють під поняттям «системний бізнес» українські бізнесмени, чи дозволяє система генерувати і пропускати нові продукти і як вибудувати систему в управлінні відразу декількома компаніями.

Одна з характеристик системного бізнесу – це здатність масштабуватися. Системний бізнес, як готову конструкцію, можна перекласти на різні ринки і географії. І в такий бізнес готові вкладати інвестори, якщо ми говоримо не про бізнес, в основі якого лежить якась креативна складова. Виходячи з цього, можна припустити, що для того, аби вдало продати бізнес, варто «оформити» його в систему. Як показує практика, є дві категорії інвесторів: ті, хто цінує високий ризик, і ті, хто віддають перевагу системності та передбачуваності.

Також варто відзначити, що системний бізнес має на увазі уніфікацію процесів і організаційних структур.

Іще одна думка, що системний бізнес – це якийсь баланс між власниками, співробітниками, топ-менеджерами. Баланс між відділом продажів та фінансистами, між тими, хто любить стандарти і  працює за ними, і тими, хто креативний. Баланс навіть між різними поколіннями. Усі знають, що у мілленіалів інший погляд на життя і на бізнес. Коли ви знаходите всі ці баланси, тоді пазл системного бізнесу складається. Тоді можна говорити, що структура вашого бізнесу має стабільний стан. Тоді компанія може долати виклики, що виникають через зовнішні обставин.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Готельно-ресторанний бізнес, туризм, HoReCa Менеджмент, керування, KPI