16 лютого стартує тренінг "Новий маркетинг в медицині. Розвиток та генерація прибуток"
Про клінічної комунікації, про те як менеджеру зрозуміти, що у доктора з цим є проблеми, як йому допомогти налагодити контакт з пацієнтом так, щоб допомагати і не «переступати через себе».
Маркетинг - той самий елемент, який часто залишають без уваги в медичному бізнесі. Хороший лікар, сучасне обладнання, ремонт, вдале розташування і начебто повинні прийти пацієнти. Але немає. І хоча маркетинг повинен бути тим самим чарівним клубком, який прокладає шлях вашого казкового бізнесу, часто обходяться без нього. Ну що робити? Міняти щось на ходу.
Виступ нашого тренера точно не про те, як лікарі повинні щось продавати. Але про важливі механізми спілкування лікаря і пацієнта, які дають збій у тих, до кого не хочуть приходити і до кого не хочуть повертатися пацієнти.
https://www.trn.ua/trainings/74409/
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини